Dus, aangezien wij waarschijnlijk nog enkele jaren in deze opstelling gaan wonen, werd het tijd om het eindelijk wat gezelliger te maken. De kast in kwestie is van ‘56. Inbouw dus we zitten er wat aan vast. Eruit wil zeggen een gat in de muur
Ik ben ook nog in het bezit van 5 geweldige deuren in dezelfde kleur. Deze worden ook nog geverfd.De kast:

Ik heb geweldige verf aangeschaft bij bokker moonfight. Nu moet ik enkel nog beslissen welke kleur ik ga nemen. Zoals jullie zien is het behang vrij licht van kleur. Welke kleur zouden jullie kiezen?

De kast wordt afgewerkt met de stencils die op de kast staan. In hoop er deze week nog aan te kunnen beginnen
Maar ik volg mee en ben benieuwd naar het resultaat! 

Ik ga daar dus logischerwijs nu geen tijd meer in steken. Het huis wordt van boven tot onder volledig gerenoveerd (oorspronkelijk ging de woonruimte uitbreid worden naar een aansluitende stal en werden de huidige woonkamer, eetkamer en keuken badkamer, bureau en wasruimte) en ik krijg een volledig nieuwe keuken met eiland
Gisteren is het plan al uitgewerkt en midden januari kunnen wij bij Ikea langs om ook alles te bestellen
Dat gaat snel! Veel succes met de verbouwing!