Ervaring Kibbe bodytypes voor kleding + algemene fashiontips

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

E4D

Ervaring Kibbe bodytypes voor kleding + algemene fashiontips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-21 15:00

Allereerst merry christmas allemaal ik hoop dat iedereen geniet en mooie dagen heeft! {:)
Ik ben sinds kort bekend met David Kibbe en zijn bodytypes filosofie/theorie voor kleding en mode. De meeste mensen zijn waarschijnlijk wel bekend met de gebruikelijke systemen zoals zandloper, omgekeerde driehoek enzv. Het systeem van Kibbe is echter anders, hij kijkt ook erg naar botstructuur en algemene uitstraling.
Hieronder even een linkje met een nederlandse uitleg:
https://www.esmeelifestyle.nl/kibbe-body-types/
AlyArt op youtube legt het ook erg goed uit vind ik.

In Amerika en Engeland is Kibbe redelijk bekend maar in Nederland heb ik er eigenlijk nog nooit over gehoord. Daarom ben ik benieuwd of er mensen zijn die hun ervaringen kunnen en willen delen?
Momenteel ben ik zelf een beetje aan het kijken wat ik hiermee kan en wil. Het is wel verfrissend dat er eens niet gestreefd wordt naar dat perfecte zandloper figuur in ieder geval. :j

Verder ben ik ook benieuwd naar algemene modetips. Waar halen jullie tegenwoordig inspiratie vandaan, behalve pinterest/instagram? Ik vind het soms wel eens leuk om te zien waar mensen met echt smaak en (een eigen) stijl hebben mij in zouden steken qua outfit of hoe zij een outfit met accessoires zouden afstijlen maar vindt een verkoper niet echt objectief. Ik heb wel eens overwogen om een een stylebox van Zalando te bestellen maar daar hoor ik veel teleurstellingen over. Misschien dat een personal stylist wat zou zijn maar hoe vindt je een goede die je ook modieus en trendbewust/jeugdig kleedt? >;)

E4D

Re: Ervaring Kibbe bodytypes voor kleding + algemene fashiontips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-21 20:57

Helemaal niemand? Ook geen algemene tips voor inspiratie?