Voor school heb ik de opdracht gekregen om uit te gaan zoeken of er interesse zou zijn onder Nederlandse ruiters om te gaan paardrijden in Oostenrijk. Dit wel onder normale omstandigheden, dus zonder corona regels enz want ik weet dat er anders niemand meer zou gaan haha. Dus er zijn geen regels en dergelijke, zou je dan willen paardrijden in Oostenrijk? Ik heb een korte enquête gemaakt met 8 meerkeuze vragen en 1 open vraag. Het zou mij heel erg helpen voor mijn studie. Hij mag uiteraard gedeeld worden want het zou fijn zijn als ik veel antwoorden kan krijgen. Alvast super bedankt voor jullie hulp! https://www.survio.com/survey/d/K5B9D2X7C9C7Y5B4U
Ook ingevuld, heb al vaak paardgereden in Oostenrijk, in de bergen, maar het mooiste tot nu toe is het rijden in Oberostereich geweest, in de winter, in volle galop door een meter maagdelijke witte sneeuw.
loversyl
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-22 12:14
Neonlight schreef:
Ook ingevuld, heb al vaak paardgereden in Oostenrijk, in de bergen, maar het mooiste tot nu toe is het rijden in Oberostereich geweest, in de winter, in volle galop door een meter maagdelijke witte sneeuw.
Oh dat klinkt heel gaaf! bedankt voor het invullen