Nu past die fijne headset niet op mijn mobiel omdat die via usb gaat. En een tussenstuk van usb naar usb c werkt niet. Al geprobeerd.
Via mijn werk zijn ze al aan het kijken of ze wat hebben of mogelijk is voor mij, maar is weg lastig. Dus nu ook zelf op zoek.
Ik kan wel vergoeding krijgen hier voor. Maar helaas niet een heel groot bedrag.
Wat ik zoek is een die helemaal over mijn oren heen gaat en niet te veel druk geeft. Ook niet boven op mijn hoofd. Ik heb diensten van 8 uur en als het druk is dus ook bijna 8 uur op. Als het rustig is doen ik hem tussendoor even af.
Verder zou het fijn zijn als hem op mute kan zetten voor als ik moet niezen of iets. Verder gebruik ik die functie niet dus niet een harde eis.
Voor de koptelefoon heb ik deze aansluiting nodig voor mijn telefoon 3.5mm jack 4 polig of bleutooth.
In ears zijn vaak te groot voor mij en bijven niet goed zitten. Maar sta ik wel voor open.
Maar liefst niet te duur aangezien ik maar klein deel vergoed krijg.
Iemand tips?
Dit is die ik fijn vind. Gelijke met de juiste aansluiting vind ik alleen rond de 200 euro en dat is te duur.