Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
marley93 schreef:Weet iemand of de digitale bon bij Epplejeck volstaat als aankoopbewijs? Ik moet een deken retourneren vanwege een fabricagefout, maar het fysieke bonnetje heb ik allang niet meer... (Deken die ik een maand geleden heb gekocht, 4x gebruikt en nu is de bilriem van de naad geschoten.)
AyDeeDee schreef:Waarom ik in hemelsnaam met de huisarts moet gaan praten omdat ik heb aangegeven naar een andere huisarts te willen omdat ik totaal geen klik heb en me niet serieus genomen voel. Het gesprek kon ook niet telefonisch ik moet er echt heen en dan gaat zij wel even bepalen of ik wel mag veranderen van huisarts. Nog nooit van gehoord zoiets ben er echt gestresst door, ik mag toch zeker zelf bepalen bij welke huisarts ik me wil inschrijven of uitschrijven. Jaren geleden in mijn oude woonplaats ook gehad dat ik ernstige klachten had lichamelijk maar de huisarts mij niet serieus nam en ze zelfs niet eens een afspraak meer wouden maken, toen ben ik ook naar een andere huisarts gegaan en heb ik ook geen toestemming nodig gehad van de vorige huisarts (en bleken de klachten reuma te zijn).
Marleen_L schreef:AyDeeDee schreef:Waarom ik in hemelsnaam met de huisarts moet gaan praten omdat ik heb aangegeven naar een andere huisarts te willen omdat ik totaal geen klik heb en me niet serieus genomen voel. Het gesprek kon ook niet telefonisch ik moet er echt heen en dan gaat zij wel even bepalen of ik wel mag veranderen van huisarts. Nog nooit van gehoord zoiets ben er echt gestresst door, ik mag toch zeker zelf bepalen bij welke huisarts ik me wil inschrijven of uitschrijven. Jaren geleden in mijn oude woonplaats ook gehad dat ik ernstige klachten had lichamelijk maar de huisarts mij niet serieus nam en ze zelfs niet eens een afspraak meer wouden maken, toen ben ik ook naar een andere huisarts gegaan en heb ik ook geen toestemming nodig gehad van de vorige huisarts (en bleken de klachten reuma te zijn).
Misschien moet je het niet zien als toestemming maar wil de huisarts gewoon graag met je praten om te weten wat ze fout heeft gedaan om er zelf van te leren? Huisartsen zijn ook mensen hè, die willen hun werk graag goed doen, en als iemand dan ontevreden bij ze weg gaat willen ze dit graag nog netjes afsluiten. Het staat je altijd vrij een andere arts te kiezen.
Prrrr schreef:https://www.knmg.nl/advies-richtlijnen/ ... n-huisarts
Je bent niet verplicht om een exitgesprek te voeren. Je kan een nieuwe zoeken (zou ik eerst doen, is in de huidige situatie niet overal even gemakkelijk), en dan vragen om het dossier over te dragen.
axel_1997 schreef:Ik heb gisteren de lightning port van m'n telefoon schoon laten maken omdat hi niet meer wilde opladen. Nu ben ik op zoek naar een anti-stof plug.
Er is genoeg op de markt maar welke is nu makkelijk te verwijderen?
De meeste zien er erg dun uit en door het telefoon hoesje kan ik ook m'n nagel er niet achter krijgen.
axel_1997 schreef:Ik heb gisteren de lightning port van m'n telefoon schoon laten maken omdat hi niet meer wilde opladen. Nu ben ik op zoek naar een anti-stof plug.
Er is genoeg op de markt maar welke is nu makkelijk te verwijderen?
De meeste zien er erg dun uit en door het telefoon hoesje kan ik ook m'n nagel er niet achter krijgen.
axel_1997 schreef:axel_1997 schreef:Ik heb gisteren de lightning port van m'n telefoon schoon laten maken omdat hi niet meer wilde opladen. Nu ben ik op zoek naar een anti-stof plug.
Er is genoeg op de markt maar welke is nu makkelijk te verwijderen?
De meeste zien er erg dun uit en door het telefoon hoesje kan ik ook m'n nagel er niet achter krijgen.
Verder niemand die hier ervaring mee heeft?