Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bij deze het volledige verhaal! pimaude schreef:Ik ben benieuwd naar je volledige verhaal, maar weet wel dat het niet gek is om af en toe 'verliefd' te zijn op een ander.Het is alleen wat je ermee doet
wat zorgt voor een sterke relatie!
Barbabientje schreef:Ik heb dit ook gehad 12 jaar geleden..
Inmiddels ben ik 7 jaar samen met die collega en hebben we een kindje samen..
Het is niet gek dat dit gebeurt en je wordt zoals Qimm zegt nou eenmaal niet gevoelloos als je eenmaal in een relatie zit. Ik heb hier helaas ook wel eens last van gehad, al was het in een relatie van toen 'maar' 1,5 jaar. Het waren een beetje van die vlugge, maar vrij intense crushes waar ik ook best mee zat. Uiteindelijk gingen die eigenlijk altijd wel over, heb er ook nooit wat mee gedaan.
Ik kén m'n collega ook niet zo door en door omdat we ook alleen maar over wat algemenere zaken praten, de koetjes en de kalfjes en wat dollen met elkaar. Qua humor zitten we op hetzelfde raakvlak. Maar verder weet ik het eigenlijk niet. Daarvoor zou je op date moeten gaan maar om duidelijke redenen is dat niet mogelijk. En zelfs al was ik vrijgezel - ik kom niet aan andermans partner.
). Hij werd er ook enorm zuur en verbitterd door. En dan was er die leuke, "altijd-vrolijke" (da's natuurlijk ook niet waar, ik zag ook enkel dié momenten met hem) collega die me deed lachen.
'k Vind het zo gek want ik hou oprecht wel van mijn vriend. Hij voelt als een warme thuisbasis, iemand waar ik "ik" kan zijn. We kennen elkaar natuurlijk al even en daardoor is dat "spannende" er wel wat af en gaat het volop naar die collega.
. Oftewel best monogaam maar soms trekt toch een andere ooievaar de aandacht.