In Engeland wonende bokker gezocht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Willeke_

In Engeland wonende bokker gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-21 12:41

Hoi allemaal!

Ik heb een kledingitem van mijn man aan maar sta net tegen het tosti apparaat aan waardoor het nu deels gesmolten is (het is zo'n teddy vest). Oooops!
Nu heb ik het vest alleen bij een Engelse site gevonden. Is er iemand die het vanuit Engeland naar mij wil opsturen?

Linkje stuur ik dan via pb.

Muze

Re: In Engeland wonende bokker gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 12:51

Er zijn wat restricties als je dingen nu laat opsturen vanuit Engeland , gezien de brexit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 12:53

Muze schreef:
Er zijn wat restricties als je dingen nu laat opsturen vanuit Engeland , gezien de brexit.
Op kleding zijn geen restricties, maar er moet wel btw en invoerheffingen betaald worden.

TS: verzendt het bedrijf niet naar Nederland? Dan ben je misschien nog wel goedkoper/makkelijker uit dan wanneer je het door iemand anders laat opsturen, aangezien sommige bedrijven de kosten voor import voor je betalen. :) Ik ben momenteel zelf niet in de UK, maar kan altijd een bekende vragen of ze het op willen sturen voor je. Eulogy hier op Bokt woont er wel zelf.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 12:56

Dat bedoelde ik. Je pakket kan eruit gehaald worden, gaat bij PostNL nogal eens niet helemaal lekker.
Spreek uit ervaring, familie in Engeland.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-21 13:03

Mkango schreef:
Muze schreef:
Op kleding zijn geen restricties, maar er moet wel btw en invoerheffingen betaald worden.

TS: verzendt het bedrijf niet naar Nederland? Dan ben je misschien nog wel goedkoper/makkelijker uit dan wanneer je het door iemand anders laat opsturen, aangezien sommige bedrijven de kosten voor import voor je betalen. :) Ik ben momenteel zelf niet in de UK, maar kan altijd een bekende vragen of ze het op willen sturen voor je. Eulogy hier op Bokt woont er wel zelf.

Nee helaas verzenden ze naar Nederland niet :-(

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:05

Eulogy hier woont volgens mij in de UK?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 14:07

Als het via een omweg vanuit Ierland mag, wil ik weleens de opties bekijken :)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 15:07

Eulogy geloof ik idd! En Annash? Of is zij nu recent terug in Nederland?