Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deksel schreef:Zebrastreep schreef:Het is dan zeker een vorm van oplichting , pakket niet aannemen en niet op de link drukken!
Het pakket wordt bezorgd aan de andere kant van NL bij een of ander poppodium... Ik ga er van uit dat zij het morgen aannemen.
. beert schreef:Maar je kunt toch in de post NL app vaak het bezorgadres aanpassen? Heb je al gekeken of dat dat mogelijk is? Dan kun je het naar een Post NL punt in je buurt laten sturen en daar weigeren.
beert schreef:Ze heeft in de post NL app het bezorgadres aangepast. Dus dat pakketje zal wel echt onderweg zijn lijkt me zo
.
. Ik ben zo benieuwd naar het pakketje morgen. M’n vriend vindt het in ieder geval niet erg. deksel schreef:Update: ik kreeg net weer een mail van PostNL. Van dezelfde pakketafzender. Met nu mijn adres bij bezorggegevens…
Nu staat er bij de track & tracé informatie bij de beschrijving waar ik wat aan heb.
Een tijdje terug heb ik een gepersonaliseerd bierflesje besteld voor mijn vriend. Die kwam binnen, daarna kreeg ik een mail met dat het printen niet helemaal goed was gegaan dus dat ik een nieuwe kreeg. Mocht dit inderdaad weer een bierflesje zijn, zou het de derde zijn terwijl ik er dus maar 1 had besteld. Ik ben zo benieuwd naar het pakketje morgen. M’n vriend vindt het in ieder geval niet erg.