Ik ga binnekort trouwen met de liefde van mijn leven! nu ben ik nog nooit bij een bruiloft geweest en kwam de vraag of we zelf trouwgelofte's schrijven. Ik weet niet wat een standaard trouwgelofte is maar degene die ik online tegen kom daar herken ik mezelf niet in. Ik kan hem wel beloven dat ik van hem houd en altijd voor hem zal zorgen enzo, en dat is ook zo, ik vind het als trouwgelofte alleen niet klinken.
Ik heb een aantal jaar terug een boek gelezen, ik lees veel boeken, en daar stond een hele romantisch stukje in met belofte's aan een partner. En ik weet nog dat ik dacht "he die moet ik onthouden voor als ik ooit ga trouwen"
Dat is uiteraard niet gelukt en nu zit ik hier...
De sfeer van het stuk was als de sfeer van de elven in lord of the rings. en die van de elven uit Eragon. in vrijheid maar in keuze bij elkaar.
maar als ik google op trouwgelofte's LOTR of elf kom ik niet echt verder.
Wie weet nog mooie inspiratiebronnen of quote's uit boeken die passend zouden kunnen zijn bij een verbintenis als een bruiloft maar die niet zo standaard zijn. We zijn geen van beide standaard. We zijn allebei fan van fantasy, we zijn wel spiritueel maar dat heeft geen vaste vorm, en de belangrijkse reden dat we gaan trouwe is omdat we helemaal bij elkaar passen.
Onze bruiloft heeft geen thema en is alleen voor directe familie. dankzij Corona een klein, knus clubje van mensen die speciaal voor ons zijn. Alles behalve de ceremonie is bij ons thuis met veel lichtjes, kaarsen, veren en lekker eten.
Mijn partner leest geen bokt dus ik kan het hier veilig vragen
Engels is ook goed, ik vertaal het wel.
Alsjeblief help mij!
Ook nog nooit een bruiloft bijgewoond waar mensen dit deden. 
)