Laura123 schreef:De opstelling kunnen we helaas niets meer aan veranderen. Een eettafelbank hebben we nog niet gekocht, maar ivm ruimtebesparing leek mij dat wel handig.
Tafel 80 cm dacht ik ook aan, alleen dan wordt het wel weer een dure uitgave ( en alles is al zo duur !) . Ik wil het liefst een deens ovaal of een ovale tafel, maar standaard breedte is dan 100/110 bij een lengte van 240-260..
Omdat we zo vroeg al keuzes moesten maken , kwam ik pas later aan het idee van een schiereiland , maar toen kon er helaas niets meer aan veranderd worden..
Het idee van een uitschuifbare tafel is ook een goed idee, alleen mijn man vindt dat niet leuk ( lastig he mannen)
Overigens zit er een bar aan het kookeiland met plaats voor 2 barkrukken.
En dat eiland gewoon 60 - 80cm smaller maken? Die Bar laten vervallen?
Ik weet niet welke doos je een eiland van 2,5mtr heeft verkocht maar dat is vast niet wat ze zelf heeft.
Dat eiland is domweg te groot voor de ruimte. Laat je het aan de rechter zijde gelijk lopen met het deel tegen de muur en links de doorgang van 700 maar 900 vergroten en je hebt iets dat werkt.
Als je dat niet doet, sloop je binnen vijf jaar dit eiland eruit, mark my words.....
edit: links en rechts verwisseld