Intocht Sint op TV!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Intocht Sint op TV!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-21 17:26

Wie had dit ook gezien, net als vorig jaar bij Paleis Soestdijk. Coronaproof dus en de Sint deed het ook weer zo leuk en de Stoomboot die steeds zonder motor zat... Schimpie was ook heel braaf, alleen dat mens dat naast de Sint stond. Urgh. Humorloos geval. :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 17:35

Ik kwam er vanochtend pas achter dat de intocht vandaag was... Dus snel de tv aangeslingerd :D

Ik vond het weer leuk in elkaar gezet! Volgensmij voor kinderen weer een mooie intocht.
Ik moest ook zo lachen toen de paardenpiet met het naambordje van Ozosnel richting Ozosnel rende. Hard roepend. En een paard wat mooi met de oortjes naar voren, zonder te schrikken, die kant op keek :D

Liezel1

Re: Intocht Sint op TV!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 18:00

Ik vond het wel apart dat Sint er gisteren ineens al bleek te zijn.... de kinderen vonden het ook raar....

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 18:03

Liezel1 schreef:
Ik vond het wel apart dat Sint er gisteren ineens al bleek te zijn.... de kinderen vonden het ook raar....

Dat vonden mijn kinderen ook ja

Kimbers

Re: Intocht Sint op TV!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 18:49

Mijn kinderen vonden het fantastisch. Ze hadden er een verklaring voor toch. Vond het wel grappig.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 19:53

Tja mijn oudste 8 jaar en nog alles geloven. terwijl hun paard niet eens op het ijs kan lopen zonder als Bamby te liggen, en dat ook aante geven dat het toch wel knap is als je zo oud bent :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 20:01

Ik blijf het mooi vinden om te zien en krijg toch altijd weer kippenvel zodra Sinterklaas weer in beeld komt. En ik vind het helemaal prima dat hij er nu een dagje eerder is, dat houdt het origineel.

De 'nieuwe' Ozosnel vind ik overigens een prachtig beest. Weet iemand wat de achtergrond van dit paard is?

Edit: gevonden!
https://www.ad.nl/binnenland/de-beroemd ... ~a537cb8f/
Wel grappig dat één van de eerdere paarden van Sinterklaas Okkie heette. Deze heet Iko. :=

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-21 20:59

Jolien87 schreef:
Ik blijf het mooi vinden om te zien en krijg toch altijd weer kippenvel zodra Sinterklaas weer in beeld komt. En ik vind het helemaal prima dat hij er nu een dagje eerder is, dat houdt het origineel.

De 'nieuwe' Ozosnel vind ik overigens een prachtig beest. Weet iemand wat de achtergrond van dit paard is?

Edit: gevonden!
https://www.ad.nl/binnenland/de-beroemd ... ~a537cb8f/
Wel grappig dat één van de eerdere paarden van Sinterklaas Okkie heette. Deze heet Iko. :=

Ah wat een schatje! <3 En ja, wat een knapperd! <3