WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25194
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 22:16

Joh, geef je hem voor zijn verjaardag een robotstofzuiger of steelstofzuiger en dan heb je alsnog wat je wilde :+

lizy29

Berichten: 6253
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 22:49

Nuttige cadeaus zijn bij ons eerder standaard dan uitzondering dus daar zou ik me dan weer totaal niet druk overmaken.

Toch was ik dit jaar even licht flabbergasted toen mijn man dit jaar de kerstcadeaus uitpakte die zijn ouders hadden opgestuurd voor hem.
Hij kreeg een paar dunne sokken (met frietjes erop) :? terwijl hij leeft in werksokken :x en een flanellen ruitjes pyjama (inclusief knoopjes en boord). Mijn man draagt alleen al heeeeeeeel veel jaren geen pyjama meer |o

Fiero6

Berichten: 488
Geregistreerd: 10-04-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 22:51

Ik vroeg kerstsokken in de decembermaand.
Die kreeg ik ook...
Sokken met n mega wijnfles erop en wat kerst versiering. Wie mij ook maar half kent, weet dat ik geen wijn/alcohol drink.

Van diezelfde persoon kreeg ik met 34 weken zwangerschap een fles prosecco...

Gelukkig zijn t kleine dingetjes maar was wel ff verbaasd...

Selina

Berichten: 14362
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 22:54

Fiero6 schreef:
Ik vroeg kerstsokken in de decembermaand.
Die kreeg ik ook...
Sokken met n mega wijnfles erop en wat kerst versiering. Wie mij ook maar half kent, weet dat ik geen wijn/alcohol drink.

Van diezelfde persoon kreeg ik met 34 weken zwangerschap een fles prosecco...

Gelukkig zijn t kleine dingetjes maar was wel ff verbaasd...


Een fles drank krijgen als je zwanger bent :')

M_D_H
Berichten: 17484
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 23:05

Selina schreef:
Fiero6 schreef:
Ik vroeg kerstsokken in de decembermaand.
Die kreeg ik ook...
Sokken met n mega wijnfles erop en wat kerst versiering. Wie mij ook maar half kent, weet dat ik geen wijn/alcohol drink.

Van diezelfde persoon kreeg ik met 34 weken zwangerschap een fles prosecco...

Gelukkig zijn t kleine dingetjes maar was wel ff verbaasd...


Een fles drank krijgen als je zwanger bent :')

Hoeft niet vreemd te zijn :n
Mijn beste vriendinnetje heeft van een gezamenlijke vriendin op haar babyshower een mand gekregen vol met dingen die ze tijdens de zwangerschap niet mocht, gewoon om van te genieten zodra ze bevallen was :))
Super leuk :j




Een paar jaar geleden kreeg ik van mijn schoonzus voor mijn verjaardag de spaarkaarten van een supermarkt actie.
De spaarkaarten waren voor een frambozen struik en ik kreeg alleen de spaarkaarten, moest dus zelf nog het aanvullende bedrag betalen voor het ding.
Dat feit alleen is al een wtf moment, want het nog meer wtf maakte, is het feit dat ik een hekel aan tuinieren heb, en het ergste was nog: Ze weet dat, want ze zei er bij: Ja, is meer een cadeau voor je man, maar als hij blij is ben jij het vast ook >;)


Aan de andere kant, toen kreeg ik tenminste nog wat...
De cadeautjes voor mijn 28ste, 29ste, 30ste en 31ste verjaardag zijn nog steeds onderweg, die rot postnl ook :') _O-

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 13:36

pmarena schreef:
Er is toch ook weinig meer aan als je helemaal voorschrijft welk cadeau je wilt... en ook nog moet zeggen waar het te koop is...dan kan je het net zo goed meteen ook zelf bestellen ook, dan maakt dan toch ook geen verschil meer :=


Nou dat vind ik fijner dan mensen laten gokken waar ik blij mee ben want ik ben gewoon erg specifiek.

Mijn partner heeft m'n cadeau al besteld en ik heb op bol een lijstje van de boeken die ik wil.

noviceh

Berichten: 4818
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 14:10

Fitzroy schreef:
Joh, geef je hem voor zijn verjaardag een robotstofzuiger of steelstofzuiger en dan heb je alsnog wat je wilde :+

Precies dit :j Met voorkeur de robotstofzuiger, dan heb jij meer tijd voor het gezin. Daar heeft ook iedereen wat aan!

pmarena

Berichten: 48372
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 15:37

Urbanus schreef:
pmarena schreef:
Er is toch ook weinig meer aan als je helemaal voorschrijft welk cadeau je wilt... en ook nog moet zeggen waar het te koop is...dan kan je het net zo goed meteen ook zelf bestellen ook, dan maakt dan toch ook geen verschil meer :=


Nou dat vind ik fijner dan mensen laten gokken waar ik blij mee ben want ik ben gewoon erg specifiek.

Mijn partner heeft m'n cadeau al besteld en ik heb op bol een lijstje van de boeken die ik wil.


Voor andere mensen dan degene waarmee je samen een huis hebt en toch al samen dingen betaalt, vind ik het weer iets heel anders :P

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 13:39

Dieuwke_ schreef:
Nou ja, ik ging me dan ook niet meer tot het naadje uitsloven voor zijn verjaardag. Maar dat is toch geen terug-pak actie?


Dit indd, ik doe dus ook geen moeite meer. Ik deed altijd moeite om iets bijzonders te halen voor zijn verjaardag maar hij heeft dat nooit gedaan voor mijn verjaardag...tja het geven en nemen moet van 2 kanten komen hoor!

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 18:33

Als mijn man een romantisch weekend zou "moeten" boeken vanwege een verjaardag of trouwdag ofzo dan ben ik bang dat we
1) het geboekte hotel in een andere stad bevindt
2) incl diner dat dat een patatje bij de snackbar inhoud...
3) of we op de juiste datum op het vliegveld staan...
4) het hotel een plaatselijke legerdump blijkt te zijn..


Mijn man is totaal niet romantisch, geeft een externe harde schijf als kerstcadeau... Ik had geen idee wat ik ermee moest :+

Maar hij doet alles voor ons,iets bouwen voor de dieren,de vaatwasser is zijn pakkie aan.

Net niet perfect maar wel ontzettend geliefd :+:


Al blijf ik een externe harde schijf als kerstcadeau toch een beetje wtf moet ik hiermee cadeau :o

LWDaisy

Berichten: 4812
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:12

Daan13 schreef:
Als mijn man een romantisch weekend zou "moeten" boeken vanwege een verjaardag of trouwdag ofzo dan ben ik bang dat we
1) het geboekte hotel in een andere stad bevindt
2) incl diner dat dat een patatje bij de snackbar inhoud...
3) of we op de juiste datum op het vliegveld staan...
4) het hotel een plaatselijke legerdump blijkt te zijn..


Mijn man is totaal niet romantisch, geeft een externe harde schijf als kerstcadeau... Ik had geen idee wat ik ermee moest :+

Maar hij doet alles voor ons,iets bouwen voor de dieren,de vaatwasser is zijn pakkie aan.

Net niet perfect maar wel ontzettend geliefd :+:


Al blijf ik een externe harde schijf als kerstcadeau toch een beetje wtf moet ik hiermee cadeau :o


Ik heb ook eens een externe harde schijf gekregen van mijn (nerd) vriend. Heb ze vorig jaar in april voor het eerst gebruikt. Toen ik die vorige week voor de 2de keer wilde gebruiken, bleek dat het ding niks van de vorige keer had opgeslagen. Ben ik al m'n foto's kwijt, lekker dan :')

Mars

Berichten: 33307
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-22 19:22

Ik heb mn man vorig jaar een 8TB externe harde schijf gegeven := Nu doet hij heel veel met fotografie en filmen met zijn GoPro en zuchtte steeds over te weinig opslag etc. Dus ik hoop dat t voor hem geen WTF was :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 18:17

De meeste kregen een cadeau.. mijn vriend presteert het elke keer om gouden bergen te beloven en dan daarna te zeggen: ja sorry ik wist niks..

Gast, ik heb je nog verteld wat ik wou! Zelfs het tikkie van de stofzuiger die ik toen zelf maar had gekocht betaalde hij nooit :+

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 18:29

Urbanus schreef:
pmarena schreef:
Er is toch ook weinig meer aan als je helemaal voorschrijft welk cadeau je wilt... en ook nog moet zeggen waar het te koop is...dan kan je het net zo goed meteen ook zelf bestellen ook, dan maakt dan toch ook geen verschil meer :=


Nou dat vind ik fijner dan mensen laten gokken waar ik blij mee ben want ik ben gewoon erg specifiek.

Mijn partner heeft m'n cadeau al besteld en ik heb op bol een lijstje van de boeken die ik wil.


:j

Ik heb op lijstje.nl een lijstje voor cadeautjes en dat lijstje deel ik met anderen als ze vragen wat ik wil. Ze kunnen ook dingen 'afvinken' zodat ze voor anderen dan niet meer zichtbaar zijn. Ik heb 't op prijs geselecteerd van laag naar hoog en er staan linkjes bij. Totaal een stuk of 50 items, waaronder veel boeken en andere dingen. Er is dus genoeg variatie.

M'n man vindt het ook heel makkelijk, want zo heeft hij me als verrassing iets kunnen geven wat heel erg merkgevoelig is en kon hij niet per ongeluk aankomen met het verkeerde. Hij vindt cadeautjes bedenken ook gewoon heel moeilijk en nu ben ik gegarandeerd blij met wat ik krijg, want ik heb 't er zelf op gezet.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 14:27

pimaude schreef:
De meeste kregen een cadeau.. mijn vriend presteert het elke keer om gouden bergen te beloven en dan daarna te zeggen: ja sorry ik wist niks..

Gast, ik heb je nog verteld wat ik wou! Zelfs het tikkie van de stofzuiger die ik toen zelf maar had gekocht betaalde hij nooit :+


Whahaha dat tikkie is dan wel geniaal van jou :D

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:10