WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fleurtjeuh
Berichten: 10363
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 13:02

Mijn vriend heeft ooit een aangebroken pot pindakaas gekregen van zijn oma...

pmarena

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 13:03

Oma's kunnen wel vrij creatief zijn ja :=

Hier in de familie ook wel van die "even snel" cadeautjes gekregen van de ene oma.
Of van die doorgeefcadeautjes die ze zelf had gekregen en waar dan nog een kaartje of iets bij zat :))

_Tarzan

Berichten: 11220
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 13:04

Ik heb ooit een fles boswandeling gekregen, zo'n drank, eeehm ik drink eigenlijk niet :')
M'n broer heeft hem toen maar met vrienden opgedronken.
Ook 2x een stofzuiger gekregen, maar daar was ik juist hartstikke blij mee :D

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 13:06

Van mijn man en ik breng het iedere jaar te sprake

Ik denk 3 jaar terug kocht ie elektrische tandborstels en 12 pakken tandpasta en opzet stukken ik geloof 3 pakjes
Alles had ie ingepakt, ik keek erna na al die kado’tjes en vertrouwde het niet.
Overigens waren het 2 elektrische tandborstel hij moest elektrisch poetsen van de tandarts.

Ik heb um niet gebruikt, echter ben ik zondag jarig en hij heeft zoooooon gaaf kado zegt ie zelf hij is in zijn Sas
Dat zelfs mijn ma zegt ook al vind je het niks je doet maar alsof (mijn ouders weten ook niet wat het is)
Ik schijt 10 kleuren geel kan niet doen alsof…….

Warboel
Berichten: 14704
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 13:07

Ik heb dus ook een keer aan de gever kant gestaan…
Had voor m’n vader z’n verjaardag een Apple TV gekocht want hij is echt zo’n lekkere tech nerd dus dacht is leuk voor ‘m, kan die lekker Netflixen enzo op z’n zolderkamer.

Laatst hadden we t over Apple TV’s, zegt ‘ie “nou ik vind dat toch zulke ondingen! Je hebt er echt helemaal niks aan!”
Auw.
Ik dacht echt dat hij het een leuk cadeau zou vinden. -O-

Momo94
Berichten: 1125
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 13:24

Ik was geslaagd voor mijn opleiding en toen kreeg ik van mijn tante een fles hot shot... ze weet dat ik niet drink, zelfs toen niet.. en dan vooral met een scherpe kaneel smaak.. getsie, dus die heb ik toen aan een vriendin cadeau gedaan die wel van drank houd. :Y)

Fortitude

Berichten: 3089
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 14:22

Dit jaar kreeg ik een servettenhouder van mijn schoonmoeder. Zo'n mandjes-achtig ding in lichtgrijs dat totaaaaal nergens bij past in ons huis. Mijn vriend kreeg teenslippers in een verkeerde maat :+ (we zijn 2 dagen na elkaar jarig :) )

Suzanne F.

Berichten: 49404
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 14:33

Een chocoladefontein. Daar houd ik niet eens van.
En een fles wijn voor mijn verjaardag terwijl ik geen wijn drink.

De stomste cadeaus zijn degene die niet met aandacht zijn uitgezocht.
Ik heb ooit een lieveheersbeestjes kookwekkertje gekregen van een paar euro en dat heb ik enorm gewaardeerd. Omdat het met aandacht en interesse was uitgezocht voor mij. Iemand die wist dat ik lieveheersbeestjes leuk vond en daar oog voor had.

Mars

Berichten: 33289
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-21 14:36

Ik lees hier diverse mensen die teleurgesteld waren met een stofzuiger maar die heb ik dus afgelopen jaar gehad van mijn man en ik was door het dolle :)) Het was dan ook zo'n snoerloze en we waren ook toe aan iets anders maar ik had nog geen tijd/zin gehad om me er verder in te verdiepen. Dus in mijn geval kon ik t erg waarderen dat mijn man dat had gedaan :D

corientjuhh

Berichten: 9820
Geregistreerd: 19-11-07
Woonplaats: In een hunebed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 14:46

Ene jaar paar mensen heel erg zeuren van oohh wanneer vieren jullie je verjaardag (vriend en ik zijn maand na elkaar jarig)
Dus ik dacht al wtf het is onze verjaardag laat ons zelf beslissen :') uiteindelijk datum afgesproken, werd dat zogenaamd afgezegd door persoon A want persoon B kon er niet bij zijn (hallo onze verjaardag ga dat niet beslissen dat dat niet door kan gaan omdat er 1 niet kan). Anyway toen corona etc kon t plots ook niet volgens dezelfde persoon A (terwijl ze wel naar anfere dingen ging) en uiteindelijk heeft alleen mn vriend wat voor zn verjaardag gekregen. Jaar er op, je zal toch denken het was toen zo belangrijk dat we t moesten vieren ze weten t vast nog wel. Nooit felicitaties op de dag zelf gehad. Een week later pas en nog niet eens van allemaal :') dus niet echt iets tastbaars, maar wel dat je echt denkt wtf :') en toen later voor een paar van die mensen kwamen langs. Dus ik zei ja wij zorgen voor het eten want verjaardag nog vieren. En weer alleen mn vriend die wat krijgt :') nou dikke doei he :wave:

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 14:49

Op mijn verjaardag een pak damens zakdoeken van mijn oma.

BigOne
Berichten: 38438
Geregistreerd: 03-08-09

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 14:59

Wanneer ik erom zou vragen was een stofzuiger prima. Maar op mijn verjaardag wil ik normaal geen gebruiksvoorwerpen. Iets van dertig jaar geleden, verjaardag en kadootje van mijn man. Ik pak het vol ongeduld uit en een kookwekker -:(- hij zei verder niets en grijnsde alleen maar en onze vrienden ook. Ik kon de teleurstelling nauwelijks verbergen maar toen we naar bed gingen vloog ik er net zo hard weer uit: Hij had mijn wens om een elektrische deken vervuld en er lag een prachtige armband onder mijn kussen :D grap van het jaar.

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 15:00

Een donkerbruine nepstenen lange ketting van mijn oma zo'n 15 jaar geleden. Zo'n ding dat je gratis krijgt als cadeautje voor het nemen van een tijdschift abonnement of bij een kleding bestelling van >x euro.

Maddy_Paola

Berichten: 1339
Geregistreerd: 19-04-17

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 15:14

Ik heb vorig jaar voor mn 27e een knuffelbeer gehad _O-

Was afgesproken dat wel, heb er een al sinds mn geboorte en die is plat en wordt kaal, dus de grotere versie ervan gehad, dat slaapt gewoon lekker 8-)

Faelynn

Berichten: 3159
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 15:21

Veel stofzuigers zie ik al, haha, daar had je mij met mijn "uitzet" heel blij mee gemaakt.
Ik vier mijn verjaardag inmiddels al jaren niet meer, maar toen ik een paar jaar geleden 18 werd kreeg ik van een vriend 80 chocolate chip koekjes, want ik hield zo van koekjes _O- ( dat was wel waar overigens) Heel lekker, en vond het vooral lief dat er over na gedacht was, maar ik heb die koekjes daarna nooit meer gegeten :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41785
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 15:23

Schilderen op nummer voor kinderen :\.

Was met kerst met de familie. Dat was wel een teleurstelling, stiekem. Vooral omdat mijn vriend en ik wel enorm ons best hadden gedaan mooie en passende cadeaus uit te zoeken. Het was als grapje bedoeld, maar ik vond t toch niet zo heel leuk. En hij ook niet :=.

noviceh

Berichten: 4804
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 15:25

Ik heb ooit voor mn man zn verjaardag gevraagd of iedereen een rolmaat/duimstok voor hem wilde kopen, omdat hij m altijd kwijt was. Nadat hij de derde had uitgepakt, viel het kwartje. En toen volgden er nóg meer! }:)

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 15:39

Een kruimelzuiger voor kerst, een half jaar erna was hij mijn ex... :D

x_Rebecca

Berichten: 5797
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 15:41

Ooit een heel ding geweest met mijn buren, ik had als grapje een foeilelijk blauw bosje kunstbloemen gegeven, die is vervolgens 5 jaar lang op elke verjaardag van een gezinslid heen en weer gegeven :').

Mijn man heeft een keer heel lief sokken gekocht voor Valentijnsdag (dat vind ik ook nog oprecht leuk!) Alleen het waren hele lelijke jongenssokken -O-. Hij kon zo snel niets anders vinden zei hij :').

Mijn schoonvader heeft mijn schoonmoeder voor moederdag lang geleden een mattenklopper cadeau gegeven. Scheen niet zo heel enthousiast ontvangen te zijn :') ondertussen geeft mijn schoonvader gewoon altijd geld aan mensen, dan weet hij zeker dat het niet verkeerd gaat hahaha.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 15:45

Dit jaar, van mijn vriend...

Metallic verf en kwasten.

Ik schilder of teken helemaal niet :') Ben echt a-creatief. De motivatie was dat ik gezegd had het wel tof te vinden om een geschilderde mandala op de muur te hebben. Ware het niet dat ik bedoelde dat hij die wel kon maken (want hij is juist een super tekenaar :+ )

Toegegeven, ik heb gehuild van teleurstelling -O-

Doubtless

Berichten: 8512
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 15:47

noviceh schreef:
Ik heb ooit voor mn man zn verjaardag gevraagd of iedereen een rolmaat/duimstok voor hem wilde kopen, omdat hij m altijd kwijt was. Nadat hij de derde had uitgepakt, viel het kwartje. En toen volgden er nóg meer! }:)


_O-

Toen ik een jaar of 15/16 was een koffertje vol make-up van het tankstation. Zo'n set waar je een meisje van 4 mee laat aanklooien zeg maar. Van die plakkerige oogschaduw in 20 kleuren en knalroze blush... Het was oprecht goed bedoeld, maar ik kon er niks mee :(:)

Roodvos

Berichten: 6713
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 15:53

OMG, wat een geniaal topic vanwege de missers die er voorbij komen.

_San87_ schreef:
Schilderen op nummer voor kinderen :.

Was met kerst met de familie. Dat was wel een teleurstelling, stiekem. Vooral omdat mijn vriend en ik wel enorm ons best hadden gedaan mooie en passende cadeaus uit te zoeken. Het was als grapje bedoeld, maar ik vond t toch niet zo heel leuk. En hij ook niet :=.
:(:) Sommige "grapjes" vallen gewoon onder de noemer pesten {:)-:( {:)-:(
Niks van aantrekken, jaloers gedrag :j, je maakt zelf prachtige dingen <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41785
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 16:00

Roodvos schreef:
OMG, wat een geniaal topic vanwege de missers die er voorbij komen.

_San87_ schreef:
Schilderen op nummer voor kinderen :.

Was met kerst met de familie. Dat was wel een teleurstelling, stiekem. Vooral omdat mijn vriend en ik wel enorm ons best hadden gedaan mooie en passende cadeaus uit te zoeken. Het was als grapje bedoeld, maar ik vond t toch niet zo heel leuk. En hij ook niet :=.
:(:) Sommige "grapjes" vallen gewoon onder de noemer pesten {:)-:( {:)-:(
Niks van aantrekken, jaloers gedrag :j, je maakt zelf prachtige dingen <3

Het was echt niet banketstaaf bedoeld, hoor :P. De teleurstelling zat hem in het feit dat wij echt moeite hebben gedaan mooie en leuke cadeaus uit te zoeken, en we zelf gewoon zo'n stom cadeau kregen waar we niks mee konden (mijn vriend kreeg een Bob de Bouwe set :\).

De set hebben we aan een gezin gegeven dat niet veel te besteden heeft, dus die is verder wel goed terecht gekomen. De schilderset is door onze Meneer Mier gesloopt :7.

En bedankt voor je compliment <3.

MathenoJarig

Berichten: 7954
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 16:01

Ik krijg altijd praktische cadeaus van mijn man :')
Vorig jaar een tuinslang van 60 meter gekregen. De vorige was wat te kort.
Dit jaar heb ik een compost roller gekregen.

Absolem

Berichten: 2768
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 16:02

Ik had gezegd geen cadeau te willen voor m'n verjaardag. Mede omdat ik altijd poedersuiker verjaardagen had door mn familie.


Ik kreeg.... Een gourmetstel van m'n ex want ja die had ik niet en dan konden we met kerst gourmetten. Heb 'm toen het uitging teruggegeven met mededeling dat hij de poep uit zijn oren moest halen en niet zulke egoïstische cadeau's moest kopen als hij dan toch perse wat wou geven.


Van mijn moeder jaren geleden toen ik net op kamers zat voor m'n verjaardag. Een bedel armbandje van dat bekende merk. Had ze op de grond gevonden.... Ik draag zelden zo iets en jeez van de grond. Doe ff normaal joh...

Voor mij zestiende verjaardag. Een bestuurbaar helicoptertje en een dvd speler in de de helicopter (ik had een beeldbuis zonder hdmi aansluiting die DVD speler had ik dus geen bal aan en nog foeilelijk ook) en dat stuk speelgoed come on... Ik werd zestien...