WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faelynn

Berichten: 3159
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 17:54

Citaat:
Ex vriendje. Voor mijn verjaardag een bon voor de drogist.


dat vind ik nou echt geen wtf cadeau, super handig juist toch? Je kan er altijd wel wat mee, hou je niet van parfums koop je iets praktisch als haarshampoo of verzorgingscreme, wil je wat leuks of verwennerij hebben ze dat ook, zelfs tot snoepgoed aan toe volgens mij (kruitvat en DA in ieder geval)
Vind daar nou juist heel goed over na gedacht, altijd praktisch en als je niet praktisch wil als cadeau dan hebben ze ook "leuke" dingen :j

Ik ben sowieso meer van de persoonlijke of praktische cadeaus, geen (dure) prullaria.
Heb gister de hele middag gewerkt aan een zelfgemaakte felicitatie trouwkaart voor een collega in een stijl van dingen die hij leuk vind. In ieder geval met liefde en nadenken gemaakt en als die er niks meer mee moet is het ook niet persen zonde om weg te gooien of dat het in de weg ligt.

Suzanne F.

Berichten: 49404
Geregistreerd: 03-03-01

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 18:13

Ik vind een drogist bon ook een prima kado. En badschuimsetjes is ook geen WTF kado dacht ik.

noviceh

Berichten: 4804
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 18:22

Suzanne F. schreef:
Ik vind een drogist bon ook een prima kado. En badschuimsetjes is ook geen WTF kado dacht ik.
Dat ligt eraan… Rituals maak je mij heel blij mee, maar die van Dove die ik ooit voor mn verjaardag heb gekregen gadverdamme :r

Esmee_RS

Berichten: 4887
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 18:23

Suzanne F. schreef:
Ik vind een drogist bon ook een prima kado. En badschuimsetjes is ook geen WTF kado dacht ik.

Ik kreeg van een tante ooit een pakketje met bruisballen van de Lush. Super leuk, maar....

... Geen bad :Y)

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 18:28

Goh, ik kan zo even niks bedenken, maar ik moet gelijk aan deze sketch van Van Kooten en de Bie denken. _O-


BillyJ

Berichten: 1371
Geregistreerd: 02-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 18:30

Ik kreeg laatst voor mijn verjaardag van de zus een doos pralines.
Helaas alleen degene die ik echt niet lust :+ (ze weet thans welke ik wel lust := )

Zo kreeg ik zoals anderen voor mij ook al pakketjes met bruisballen, badolie, badzout, .. Maar helaas ook géén bad hier :=

Van mijn vriend kreeg ik dat jaar een slimme weegschaal, voor bij de fitbit die ik eerder al kocht. Heel leuk maaruh wil je wat zeggen dan? >;) hahahaha
Zei dat ding ook nog dat mijn lichaamsleeftijd 73 was := nou bedankt hoor _O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 18:31

Een aangebroken zak nootjes. Van iemand waar ik ruzie mee had, wilde het daarmee goed maken. Niet gelukt tot een paar jaar terug trouwens.

Jenkins

Berichten: 3558
Geregistreerd: 27-02-07
Woonplaats: Koedijk

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 18:33

Ik kreeg dit ding, voor mijn 32ste verjaardag van mijn man _O-

Afbeelding

Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 18:36

Zelf gehaakte pannenlappen van een tante toen ik 14 werd.Ik heb ze nog steeds en ze gaan ook niet weg.Toen ik 14 was dacht ik er anders over.

Geke_Lizzy

Berichten: 494
Geregistreerd: 08-04-10
Woonplaats: Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 18:44

Ik kreeg een keer met het sinterklaas feest van mijn schoonfamilie een emmer en een zeem.. zodat ik welf mijn ramen kon lappen..

Ik woonde destijds samen met mijn ex-vriend en mijn moeder kwam eens in de zoveel weken helpen met poetsen voor de gezelligheid
en deed dan de ramen voor mij (ik ben ook nog eens te klein om overal bij te komen..) Ik was zó boos..

Dat is dat toch geen leuk sinterklaas cadeautje? En waarom aan mij en niet aan mijn (ex)vriend? Hij kan toch ook ramen lappen :roll:

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 19:06

Die emmer en zeem zou ik ook niet grappig vinden. Je bent toch niet de poets van je ex?

Nou mijn meest wtf kado is toevallig ook van schoonfamilie. Een vibrator. Hahaha wat hadden ze een lol. Ik en vriendin niet. Vond het zo ongepast

fjordjes

Berichten: 12067
Geregistreerd: 03-07-05

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 19:33

Toen ik 16 werd een videoband (!) van pratende honden en katten van m'n zus

Paar jaar geleden van m'n schoonouders, 1 of ander tegeltje met een domme tekst en een boekje met vreemde 'spreuken' erin. Geef dan niks als je niets weet te verzinnen.

Fillis
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 19:43

speedfiets_2 schreef:
Nou mijn meest wtf kado is toevallig ook van schoonfamilie. Een vibrator. Hahaha wat hadden ze een lol. Ik en vriendin niet. Vond het zo ongepast

:wow:

Ik zou echt kwaad zijn weggelopen en nooit meer met ze gesproken hebben denk ik :o



Kan me niet herinneren dat ik zelf echt wtf-cadeau's heb gekregen. Maar al sinds ik een jaar of 12-13 ben krijg ik van mn ouders geld/cadeaubonnen, en sinds ik uit huis ben meestal een praktisch cadeau dat van tevoren al is besproken of ik t wat vindt. Altijd oprecht blij mee en dankbaar voor, al zou ik het wel heel erg leuk vinden als ik eens een keer echt werd verrast met iets passends :o

Ik lees graag en heb door de jaren heen wel wat boeken gekregen die 'meh' waren maar opnieuw niet echt iets raars. Ik heb gewoon een hele lastige smaak qua lezen, dus snap dat t moeilijk is om daar iets bij te zoeken (vandaar mijn ouders en hun boekenbonnen dus). Maar man, ala iemand mij een boek geeft dat helemaal mijn smaak is dan kan ik echt zielsgelukkig zijn denk ik :')

LWDaisy

Berichten: 4806
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 19:51

Zes jaar geleden kreeg ik van mijn schoonouders (onze eerste kerst samen) zo'n mandje met shampoo en zeep ed. Ik haat die dingen echt, vind er niks cadeau-achtigs aan -O- Ik weet dat er veel mensen zijn die er wél blij van worden (zoals mijn vriend), maar daar hoor ik zelf dus absoluut niet bij :')

Als iemand mij vraagt wat ze voor mijn vriend kunnen kopen, raadt ik altijd ducktape aan. Echt, die vent verslijt daar rollen van, niet normaal hoor.
Nu is mijn broer zo iemand die altijd te laat is met cadeautjes kopen. Hij had nog een rol schilderstape liggen, en had daar een eendje op getekend. Als je dat stukje los trok, stond daar "de echte volgt later". We hebben er echt kei hard om gelachen :') :j Zaterdag is m'n vriend weer jarig - die echt rol heeft hij overigens nooit gekregen :') Mijn broer komt eten - ik heb voor de zekerheid een cadeautje extra gekocht dat hij kan afgeven haha. Dat doe ik voor mijn stiefpapa ook, die vergeet altijd een cadeau te kopen voor mijn mama. Mama heeft dat wel door hoor :')

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 20:01

stitchlover schreef:
Van twee oud vriendinnen, als verjaardagscadeau gaan we een keer wat drinken en betalen wij voor jouw drankjes.

Uiteindelijk nooit ingelost.

Ik krijg liever iets wat ik misschien niet nodig heb, maar waar de gever wel over heeft nagedacht, dan zoiets waar het 'dit cadeau hebben we voor de deur nog bedacht' gehalte van afdruipt.

Oh, dit ben ik echt niet met je eens. Ik geef een vriendin sinds een paar jaar een borrelmiddagje op mijn kosten cadeau, en zij mij ook. We wonen een uur uit elkaar sinds ze verhuisd is en dit zorgt ervoor dat we elkaar sowieso 3x per jaar zien (2de kerstdag is ook een vriendengroep dag). Wij vinden het allebei fantastische cadeaus en genieten er elke keer weer van. Nu is het misschien anders als het er uiteindelijk nooit van komt, dat weet ik niet. Maar voor ons is het echt geen “op de drempel bedacht” cadeautje.

Coentjuh

Berichten: 9862
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 20:27

Een fietspomp (voor mijn kruiwagen) van m'n broer voor Kerst. Omdat hij 1 x mee gemaakt had dat de kruiwagenband een keer lek was toen hij precies de kruiwagen moest gebruiken voor wat boomstammetjes en ook nog is in de modder. :D

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken... maar denk dat ik eerder even de compressor pak :')
Laatst bijgewerkt door Coentjuh op 04-11-21 20:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Sanet

Berichten: 7988
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 20:27

speedfiets_2 schreef:
Nou mijn meest wtf kado is toevallig ook van schoonfamilie. Een vibrator. Hahaha wat hadden ze een lol. Ik en vriendin niet. Vond het zo ongepast


Uhhh, maar wat raar. Alsof je vriend niet “genoeg” zou zijn ofzo? Wat voor signaal moet dit geven?? -O-

Maflinger_S
Berichten: 12175
Geregistreerd: 01-07-08

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 20:29

@Sanet: het lijkt er voor mij op dat het hier om twee dames gaat en niet om een dame en een heer ...

tirzasarah10

Berichten: 1838
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 20:36

Wij kregen cranberry havermout koekjes als bedankje dat de kopers van ons huis 5859202x mochten(deden het gewoon) kijken voor de overdracht.

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 20:38

Een USB kabel van mijn toenmalige vriend :))
En een kapstok die hij bij het grifvuil had gevonden. :))
Ik zei: bloemen mogen ook! Dus toen kreeg ik een USB-hub in de vorm van een vaasje met bloemen :Y)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 20:40

Sanet schreef:
speedfiets_2 schreef:
Nou mijn meest wtf kado is toevallig ook van schoonfamilie. Een vibrator. Hahaha wat hadden ze een lol. Ik en vriendin niet. Vond het zo ongepast


Uhhh, maar wat raar. Alsof je vriend niet “genoeg” zou zijn ofzo? Wat voor signaal moet dit geven?? -O-


Geen idee waarom zon lolletje. Denk eerder dat het een onderwater f*ck jou was. Gelukkig spreken wij die mensen niet meer.

MyWishMax

Berichten: 25456
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 20:42

Sheran schreef:
Een USB kabel van mijn toenmalige vriend :))
En een kapstok die hij bij het grifvuil had gevonden. :))
Ik zei: bloemen mogen ook! Dus toen kreeg ik een USB-hub in de vorm van een vaasje met bloemen :Y)


Die laatste vind ik dan wel humor :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 20:42

Sanet schreef:
speedfiets_2 schreef:
Nou mijn meest wtf kado is toevallig ook van schoonfamilie. Een vibrator. Hahaha wat hadden ze een lol. Ik en vriendin niet. Vond het zo ongepast


Uhhh, maar wat raar. Alsof je vriend niet “genoeg” zou zijn ofzo? Wat voor signaal moet dit geven?? -O-

Is dat waar seks speeltjes voor zijn ja? Als je vriend het niet goed kan? :=

Ik had dit echt heel grappig gevonden en dan iets gezegd wat ze extreem zou shockeren maar ik ben ook een naar mens. _O-

MissSicarius

Berichten: 244
Geregistreerd: 15-10-20
Woonplaats: Veldhoven

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 20:46

Voor mijn 14e/15e of 16e verjaardag een woordenboek gekregen van mijn moeder. Eentje met plaatjes. Verschrikkelijk. Wat moet ik nou met een woordenboek? Ik wilde vragen of het een grapje was, maar dat durfde ik niet. Gelukkig heb ik het niet gevraagd, want je raad het al: het was geen grapje.

Ik moet toegeven dat ik heb gehuild later die avond toen ik op bed lag..

Ghostattack

Berichten: 11258
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 20:54

Mijn laatste verjaardag kreeg ik 3 van die kleine plastic bekertjes met suikerspin van de Action van mijn moeder :') Meeste mensen zouden dat wtf vinden, maar ik was er oprecht blij mee want ik ben gek op suikerspin! Was gelukkig niet het enige cadeau maar moest er wel om lachen :))