WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-21 11:19

Ja ja, we hebben ze allemaal wel eens gehad, onder de kerstboom, van sinterklaas of op een andere gelegenheid... Zo'n cadeau dat je uitpakt terwijl de gever je vol spanning aan kijkt en bij het zien van wat je gekregen hebt denk je.. -O- om daarna nog iets vriendelijks te moeten produceren en snel je gezicht weer in de plooi te trekken :P

Wat hebben jullie gekregen waar van je -O- dacht? Kon je nog enigzins leuk reageren en wat heb je naderhand gedaan met je cadeau?

Ik had een opa die nog enigzins in het verleden bleef hangen. Kreeg ik op mn 16e een of andere soort barbiepop van die duidelijk voor een doelgroep 6-8 jarige was :P Kon er meestal wel om lachen, we hadden een buurkind die er blij gemaakt mee kon worden.

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:20

Toen ik ein-de-lijk na 6 jaar afgestudeerd was, kreeg ik van mijn ouders een bronzen ketting, foeilelijk ding en dat was het.
Dat deed echt gruwelijk veel pijn toen. Nu kan ik er wel om lachen := Ik heb hem nooit om.

Oh en kleurstiften op m'n 16e van m'n opa en oma :+

tootje71

Berichten: 5112
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:22

Toen mijn zoon was geboren kreeg ik van een welgestelde buurvrouw een vreselijk wit gehaakt vestje met bloemetjes die ze bij een kringloop had gekocht, heb haar vriendelijk bedankt en uiteindelijk is het een vestje voor de pop van mijn nichtje geworden.

MyWishMax

Berichten: 25391
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:24

Ik kreeg altijd decoratie spullen voor in huis die heel duidelijk mijn smaak niet waren en die mensen wisten dat ook. Als we samen ergens waren gaf ik dat aan dat het niks voor mij was. Of zelfs aangewezen wat ik wel gaaf vond en dan een paar weken het ding uit die winkel krijgen wat ik niet leuk vond :=

Of een etentje als cadeautje voor mij maar dan geen eten wat ik eet/lust.

:+

De cadeaus heb ik weggedaan, elke keer opnieuw. Wel gevraagd of het misschien geruild kon worden, maar dat kon nooit.

CairnTerrier

Berichten: 989
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:25

Als een grapje bedoelt, maar wat heb ik gelachen - zo'n fout stuurbontje van panterprint :)) Heel erg fout, maar was een knipoog naar een grapje wat we onderling hadden.

Amber_anne

Berichten: 6928
Geregistreerd: 09-04-18

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:27

Ik heb ooit een tas gevraagd voor keer van mijn vriend. Eerste kerst samen dus zat vol spanning bij de boom. Kwam er een bruin kussen uit...

Uiteindelijk het beste cadeau want het was een massage kussen maar de teleurstelling was groot

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:28

Van mijn man, onze eerste kerst.

Een handsfreeset voor in de auto. Dat was handig, dan konden we bellen als ik onderweg was..


Eh, ik wíl helemaal niet bellen in de auto.

Daphne__
Berichten: 12478
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:33

Mijn Oma had eens een soort wasknijpermandje in de vorm van een klein schortje. Ze vroeg wat ik er van vond en ik durfde als kind niet te zeggen dat ik het maar een lelijk ding vond. Paar dagen later stond Oma aan de deur met het wasknijpermandje, voor mij, omdat ik hem zo mooi vond :')

En mijn zus kreeg eens een BH voor haar verjaardag, van een vriendin van ons. Vriendin was toen 12 denk ik, mijn zus 18 :+

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:35

Van mijn ouders, voor kerst.

Een grote ring met een hele grote zwarte steen erop.

Ik draag nooit ringen en ik heb een hekel aan zwart. Daarnaast heb ik vrij fijne handen, dus de ring hing er als een grote knots aan _O-

Iriscope

Berichten: 8605
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:35

Snoepondergoed, een string om precies te zijn. Van mijn oh zo conservatieve oma gekregen toen ik 14 werd _O-
Ik ben de oudste van de kleinkinderen en oma wist niet zo goed wat je een 14jarige nou moest geven.

Jolien87

Berichten: 17482
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:35

een keukentrapje van mijn toenmalige vriend op pakjesavond.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:40

Jolien87 schreef:
een keukentrapje van mijn toenmalige vriend op pakjesavond.


_O-

8nnemiek

Berichten: 43430
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:41

Ik kreeg vroeger, toen we een jaar of 12 waren, van vriendinnetjes meestal van die meisje-meisje spullen.. Sieraden, geurtjes, dat soort spul. Had ik echt helemaal niks mee, ik was een halve jongen :') Maar heb de sieraden wel altijd een tijdje gedragen omdat ik niet ondankbaar wilde overkomen haha.

Henkje

Berichten: 1455
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: Wyler (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:44

Een vriendin van me was aan het klagen dat ze voor moederdag een stofzuiger had gekregen van haar man. Ik moest kei hard lachen natuurlijk en vertelde dat 's avonds aan mijn man.
Had hij ook een stofzuiger voor mij gekocht, wel een robotzuiger maar dan nog....

LoveBodin

Berichten: 4364
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:45

Mag gegeven zijn ook?
Ik heb ooit een keer iemand zo'n borat string gegeven. Hij kon het wel waarderen, maar hij had het niet verwacht :+

En van mijn ouders toen ik 18 (of 19) werd twee pennen. Ze waren wel heel mooi, maar ik ben ze natuurlijk al lang kwijt.

Roodvos

Berichten: 6682
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:45

Een 6 liter fles prosecco voor mijn verjaardag van mijn, toen nog, vriend. Alvast voor het verjaardagsfeest van het daarop volgende jaar, omdat ik dan volgens hem een GROOOOT feest moest geven omdat dat een zgn. "kroonjaar" zou zijn. Nou zijn zulke zuip- en vreetfeesten zoals hij voor ogen had toch al niet mijn ding. Maar mijn moeder zat er ook bij, en na een rollercoaster-week had die net de dag ervoor te horen gekregen dat ze terminale kanker had met een prognose van nog maar een paar weken.

Toen ik de relatie een maand later beëindigde heb ik hem de fles weer terug gegeven.

NB. Ik had een nieuwe disselhoes voor mijn trailer gevraagd, maar dat cadeau vond hij niet duur genoeg :roll:

stitchlover

Berichten: 2611
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:47

Van twee oud vriendinnen, als verjaardagscadeau gaan we een keer wat drinken en betalen wij voor jouw drankjes.

Uiteindelijk nooit ingelost.

Ik krijg liever iets wat ik misschien niet nodig heb, maar waar de gever wel over heeft nagedacht, dan zoiets waar het 'dit cadeau hebben we voor de deur nog bedacht' gehalte van afdruipt.

Jolien87

Berichten: 17482
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:49

Roodvos schreef:
Een 6 liter fles prosecco voor mijn verjaardag van mijn, toen nog, vriend. Alvast voor het verjaardagsfeest van het daarop volgende jaar, omdat ik dan volgens hem een GROOOOT feest moest geven omdat dat een zgn. "kroonjaar" zou zijn. Nou zijn zulke zuip- en vreetfeesten zoals hij voor ogen had toch al niet mijn ding. Maar mijn moeder zat er ook bij, en na een rollercoaster-week had die net de dag ervoor te horen gekregen dat ze terminale kanker had met een prognose van nog maar een paar weken.

Toen ik de relatie een maand later beëindigde heb ik hem de fles weer terug gegeven.

NB. Ik had een nieuwe disselhoes voor mijn trailer gevraagd, maar dat cadeau vond hij niet duur genoeg :roll:


Ooh ik kan hier plaatsvervangend boos van worden. Wat ondoordacht :(:)

Soepblik
Berichten: 1152
Geregistreerd: 26-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:49

Van mijn ex een starwars zwemband voor mijn verjaardag. Ik heb nog nooit Starwars gezien, en het ding was ook nog eens te klein want voor 12 jarigen. De normale vond hij te duur (niet dat ik daar nou wel zo dolenthousiast over was geweest.

Disclaimer: Het boeit me echt absoluut niet hoeveel iets kost hoor, als er maar een beetje over na is gedacht en passend is.

Suliko

Berichten: 4331
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:49

Een stofzuiger van mijn vriend :evaw:

Omdat ik klaagde dat hij de stofzuiger mee nam naar kantoor en hem dan vervolgens vergat mee terug te nemen.

Verder is hij verrassend genoeg echt het beste in goede cadeautjes voor mij bedenken. :D

Soepblik
Berichten: 1152
Geregistreerd: 26-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:53

Suliko schreef:
Een stofzuiger van mijn vriend :evaw:

Omdat ik klaagde dat hij de stofzuiger mee nam naar kantoor en hem dan vervolgens vergat mee terug te nemen.

Verder is hij verrassend genoeg echt het beste in goede cadeautjes voor mij bedenken. :D



Op zich kan het ook goed gaan wat betreft stofzuigers: mijn vader wilde expliciet een Dyson stofzuiger voor zijn 60ste verjaardag. Die heeft hij ook gekregen, en blij dat 'ie was! :+

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:57

Mijn ex schoonmoeder had er echt een handje van om met kanootjes aan te komen wat ik niet begreep. Een keer een steen met een oranje paard erop geschilderd voor mijn verjaardag. Geen mooie schildering. Een jaar later zo’ n linnen portemonnee met nekkoort. Zo’n goedkoop relatiegeschenk iets van vroeger. Of een zak aardappelen of valappeltjes voor zijn verjaardag.

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 12:02

Een enorme pluche elandhoofd voor aan de muur. -O- _O-

Anonimo12
Berichten: 172
Geregistreerd: 11-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 12:05

Ik kreeg vroeger de oude zooi van mijn tante :+
Hoogtepunten:
- Oud vest met gaten
- Kapot fototoestel
- Kerstknijpers met ontbrekende knijpers

kiki1976

Berichten: 16865
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 12:07

Ooit eens heel lief van de oma van mijn man een houten boeket gekregen. Zo lief bedoeld.
Maar echt, wat was dat ding lelijk.

In een onbewaakt ogenblik had onze pup deze toen stuk gevreten.
Wij nog grappend tegen elkaar, goed zo beessie (natuurlijk niet letterlijk de pup ervoor beloond).
Mijn schoonmoeder miste dat boeket en mijn man had het haar lachend verteld. Pup lief had hem gesloopt (gewoon het eerlijke verhaal ook dat hij blij was van dat lelijke ding af was).
Later toen ze op onze kinderen had gepast en wij thuis kwamen stond er een nieuw lelijk ding op tafel, mijn schoonmoeder had gewoon een nieuwe gekocht 8)7


Oh ik weet er nog 1
Onze dochter was geboren en kwam een tante op visite.
Ze was zo trots op de stoere trui die ze had gekocht met tekst erop. Donker blauwe trui met King.
En donker blauwe slofjes met auto's erop.
Dat moest heden ten dagen ( 17 jaar terug) ook prima kunnen vond ze.
Al denk ik dat ze even vergeten waren dat onze 2e een meisje was (hadden al een zoon)