Nu ben ik ook nog eens niet de makkelijkste. Ik vervloek zwart, donkerblauw en grijs. Kleur mag, printjes mag, mits niet te gek, ik moet geen kermisattractie worden. Ik mag graag een strak gesneden of juist oversized pak dragen. Broeken moeten hoog in de taille, in verband met heupen + smalle taille. Cavallaro Napoli vind ik bijvoorbeeld mooi, maar is voor mij te smal.
Ik hou van kwaliteit, natuurlijke stoffen zoals wol en ben bereid daar goed geld voor te betalen. Maar geen maatpak van €1.500, dat ben ik dan weer niet waard met kids thuis en 2 linkerhanden tijdens de lunch. Ik was heel blij met Suistudio, de dames variant van Suit Supply, maar die hebben de coronacrisis niet overleefd.
Misschien heeft Bokt leuke ideeën? Online shops of fijne winkels in het oosten van het land.
Edit, voor wie mij herkent van mijn bijdragen in topics over duurzame kleding: in dit geval is dat een absolute pre. Liefst zou ik een pak tweedehands kopen en eventueel laten vermaken, maar ik kan het niet vinden en de tijd dringt. Ook bij de mij bekende duurzame merken kan ik het niet vinden, die doen meestal niet in zakelijke kleding
Daarom de voorkeur voor in ieder geval natuurlijke stoffen.Edit 2: ik ben ook nog lang. Die prachtige Italiaanse en Franse merken zijn veelal te kort

.
.