.TS trapt af.
Na het vertrek van onze kippen en daarmee een flinke ren die leeg stond, hadden we besloten voor een groepje konijnen te gaan. Beide helemaal fan van kleine konijntjes en hangoren, zijn we een paar weken terug bij een stichting gaan kijken wat voor leuks ze te bieden hadden. Vooraf de website al bekeken en zo veel schattige kleine konijntjes gezien die we wilden bekijken.
Wat we wilden: kleinere konijnen, het liefst hangoortjes, want die zijn zo schattig
.Waar we mee thuis kwamen:

Twee Vlaamse reuzen, een kruising Vlaamse reus en een Wener van 3 maand oud
.Wij zijn vast niet de enigen die met een bepaald idee op pad gingen, en met compleet wat anders terug zijn gekomen
. Barst los
.P.S.: dit topic is dus voor alle 'aankopen' anders dan paarden, daar is het topic in de link voor
.
Kittens gaan natuurlijk per 2 en de duo's waren al gemaakt maar ik wist niet precies wat haar buddy was. Toen ik ging kijken in het asiel liep de 'boze' kitten voor mij weg en viel er een random kitten bij mij op schoot in slaap. Terwijl de cyper de stofzuiger aanviel vertelde de mevrouw van het asiel dat de slapende kitten bij haar hoorde.
Je kan je wel voorstellen wie nu bij mij wonen natuurlijk.
Met de cyper heb ik best wat te stellen gehad maar nu slapen ze allebei heerlijk op schoot. Ook dat nog 

En ook nog een andere dan ik in m’n hoofd had want wilde eigenlijk een roze Suzuki Alto. Heb nu een grijze Peugeot 107 en wil eigenlijk nog steeds die roze Alto