Kadootjes tot 15 euro

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Kadootjes tot 15 euro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-21 09:33

Oké, ik ben natuurlijk weer eens veel te laat met shoppen. :+
Ik heb alleen de kadotasjes en verder nog niets.

Wie heeft er nog leuke ideeën om de tasjes te vullen? En dan moet het dus óf bij de supermarkt óf bij de drogist vandaan komen. :D
Het gaat om 4 dames en 3 heren. Het zou leuk zijn om een soort mini kerstpakketjes er van te maken.

Brand maar los … ik heb toch pas vanmiddag om half 4 tijd …

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Re: Kadootjes tot 15 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 09:42

Lekkere douchegel, (kerst)chocolaatjes, nootjes, klein flesje wijn of speciaalbiertje, leuk schaaltje/kopje of glas.

BarbaravdW

Berichten: 961
Geregistreerd: 31-07-11

Re: Kadootjes tot 15 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 09:49

Bakmix/zelfmaakpakket (wel compleet met alle ingredienten)?
Ze hebben vaak ook wel gezichtsmaskertjes en andere troetelproducten, geurkaarsje dat soort dingen
Of alles voor een ultieme warme chocolademelk: cacaopoeder, (plantaardige) melk, slagroom, sprinkels, minimarshmellows, koekje dr bij...

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 09:52

Ik zou kijken of je bij de kruidvat langs kan. Daar hebben ze toch wel vaak vanalles.
Verschillende pakketjes maken. Een wellness pakketje, snackpakket, of wat al genoemd is een bakpakket. Een bierpakket, verschillende soorten flesjes speciaal bier, nootjes/kaasje erbij. Kan ook met wijn overigens, of thee of koffie.
Net wat de mensen leuk en lekker vinden.
Bij de kruidvat heb je vaak ook kleinere kaartspellen liggen die niet duur zijn, is ook nog een optie
Laatst bijgewerkt door desi92 op 23-12-21 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 09:55

Als je weet wat ze lekker vinden zou ik gaan voor eten.
Persoonlijk hou ik niet van die douche gels of pakketje met shampoo dat soort frutsels dan heb ik liever iets te eten.
Dus zou leuk zijn als je dat per persoon een beetje kan aanpassen wat ze lekker vinden. En daar iets van maken.

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 09:55

Hier is de delicatessezaak ook open, die verkopen kaas, worst, nootjes, biertjes enz (voor de heren).
Voor de dames doen kaarsjes, rituals/douchegel, chocola het altijd prima.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Kadootjes tot 15 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 10:05

Bij de AH en Etos hier in de buurt verkopen ze ook oa dikke sokken, zoiets vind ik ook altijd heerlijk om kado te krijgen.

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Kadootjes tot 15 euro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-21 23:54

Bedankt nog voor jullie reacties. Ik heb al van allerlei etenswaren geshopt (te laat voor het Kruidvat :o ).
Ik ga alvast de pakketjes klaar maken en dan zie ik wel of ik morgen nog een keer moet. Alleen hoorde ik nu net dat er iemand een glutenallergie heeft -O- Dus daar moet ik dan toch maar een drogisterij pakket van maken.