Nu ben ik zo'n meut die vroeger 'netjes op je beurt wachten' mee kreeg van haar ouders. Of ik heb hier in de buurt een memo gemist, dat kan ook. Maar ik kan geen supermarkt in of achter me begint er iemand te kuchen en te zuchten om uiteindelijk te vragen of ze voor kan met haar enkele artikel.
Of zoals een oude meneer van de week, ik was bezig mijn spullen (5 artikelen ofzo) op de band te leggen toen een oudere man me voorbij glipte met iets in zijn handen en 'ik kan wel even voor he, bedankt!'
Nu laat ik als ik veel heb en iemand met 1 ding zie staan vaak uit mezelf al voor maar goed, ik zie niet altijd wat er achter me gebeurd/wie daar staat/hoeveel ze hebben. Maar uit mezelf zo brutaal zijn om voor te mogen piepen, ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit gedaan heb. Is dat iets van tegenwoordig?
.
Altijd plek.
Ik had echt medelijden met het meisje maar ja met haast boodschappen doen is nooit een goed plan. En mijn boodschappen waren al grotendeels gescand dus het ging alleen maar meer tijd kosten om dat allemaal te annuleren.