Geen echte onzin...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PinnieLinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-01 15:16

maar ik wilde het ff kwijt.. zit er mee in me maag. Dus daarom maar ff hier.
Gisteren ben ik naar de ouders van Sanne geweest. Sanne was mijn beste vriendin, maar is 31 juli 2000 overleden in Spanje aan hersnevliesontsteking. Ik was dus gisteren weer in haar huis en dat was zo eng en vreemd. Haar jassen en schoenen hingen en stonden nog inde gang, alsof ze die net had opgehangen of had uit getrokken. haar ouders hebben onwijze mooie foto's van der nog, van t voorjaar 2000, in de huiskamer hangen. Was zo emotioneel, maar tegelijkertijd ook een goed geveol. Mijn moeder en ik hebben een hele tijd met haar ouders gepraat en dat was heel gezellig, ook wel emotioneel.Maar we hebben ook gelachen om de herinneringen en de dingen waar Sanne zo van hield, of wat voor meisje het was. Het is zo;n goed gevoel als je die mensen dan kan laten lachen als je daar bent.Je ziet ze dan weer ff opleven, omdat ze weten dat ik haar ook mis en haar niet vergeten ben. En met de herinnneringen enfoto's moeten zij voort leven. Het deed me goed o met haar moeder te praten over Sanne en ook mijn gevoel dat ik haar nog zo vaan om heen voel.. Vele begrijpen dat gevoel niet, maar haar moeder wel. Ze voelde dat ook. We hebben mooie foto's gezien van der en ik ga er nog een par na bestellen. Nog steeds vind ik zo onrechtvaardig, en ik kan het nog steeds niet plaatsen.Misschien wil ik het niet begrijpen, Sanne met haar 16 jaar zomaar opeens weg.Ik heb van haar vader een cd gehad met 2 foto's van haar erop en allemaal mooie nummers die ze mooi vond. Een heel lief gebaar!! Binnenkort ga ik weer heen, vinden zij zo onwijs leuk en ik ook. Het doet me goed, ookal is het zo vreemd. Sorry dat ik het hier neer zet, jullie kennnen haar antuurlijk niet..maar tis wel lekker om het zo van je af te kunnen schrijven.Ik moet het gewoon zo nu en dan kwijt wat ik voel, het verdriet wat ik nie kan plaatsen en verwerken. Dus dan is het fijn om het hier neer te zetten bij jullie.
Ik mis haar echt nog zo onwijs erg..maar de harde waarheid is dat ze nooit meer terug komt en we nooit meer wat kunnen delen samen..pas als we samen komen ..als dat gebeurd
Ik mis je Sanne (XXX)
Linda

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 15:22

Jeetje Linda ik ben er stil van ......en ik vind het heel lief en moedig van je dat je naar haar ouders bent toegegaan......kan me voorstellen dat je haar heel erg mist.....!!!
Schrijf het maar lekker van je af hoor.....!!

Jacqueline

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 16:58

ik kan me goed voorstellen dat t een vreemd gevoel was maar wel een goed gevoel. fijn dat het zo gegaan is denk ik dan, dat je lekker met Sanne's ouders hebt zitten praten.
schrijf alles maar lekker van je af hoor, daar zijn we voor toch?
knuffel

PinnieLinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-01 17:49

Vind het lief dat jullie zo reageren. Daar hoopte ik al op. Ik kan hier inderdaad veel me afschrijven. Bedankt! Jullie zijn kanjers!
X

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 17:50

lijkt me ook vreemd! mijn beste vriendin heet ook sanne, het gaat op dit moment een beetje stroefjes, zet ik wel onder een nieuwe toppic, maar als ik nou zoiets lees heb ik echt zoiets van: jeetje yor, doe niet moeilijk, geniet ervan,
*you don't know what you've got till it's gone*
een kern van waarheid zit hier wel in vind ik, je mist het pas echt als het er nietmeer is..
fijn dat je goed met haar ouders om kan gaan, zij kennen haar net als jij heel erg goed, en dan lijkt het me heerlijk om over haar te praten en over alles enzo
sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 19:04

Dat is zo fijn van bokt, daar kan je het lekker van je af schrijven en dan krijg je nog lieve reacties ook!
Sterkte! Je zal je nog wel regelmatig k*t voelen als je aan Sanne ddenkt dus dan schrijf je maar lekker naar Bokt!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 19:28

ha Lin we hebben het er toen op horses al overgehad he gewoon over praten.. ik ben een half jaartje voor jou m'n "broertje" en goede vriend kwijtgeraakt.
weet dus wat het isIk vind het nog steeds moeilijk ga wel eens mee met Mike enzijn ouders naar het graf en weet dan niet zo goed of ik me nou groot moet houden en hun troosten of lekker mee kan janken zo stom tegenstrijdig gevoel heb ik dan.....
liefs
Kim

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:09

Klinkt echt heel naar... Vooral omdat een hersenvliesontsteking heel snel kan gaan. Mijn vader heeft dat ook gehad toen hij 3 is. Hij is er dus overheen gekomen, hij heeft wel jaren hoofdpijn gehad, is blind geweest en nog wat dingen, maar hij leeft (anders was ik er ook niet geweest). Toch gek. Sterkte!

Laui

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:33

Heel veel sterkte.. ik weet hoe je je voelt.

Erik, een jongen die ik al bijna mijn hele leven kon, die ik dus wel als vriend beschouwde, maar waar ik toch wel vaak ruzie mee had, maar niet echt ruzie, maar ruzie voor de lol, is vrijdag overleden, hij was pas 14, hij is overleden aan Leukemie. Ik wist niet wat ik hoorde. Ik voel me nog steeds heel erg kl*te, gister was de begrafenis, het was echt een hele mooie begrafenis, maar nog steeds snap ik niet waarom nou Erik heen moest gaan, zo'n lieve jongen, dat was hij echt, hij had altijd een lach op zijn gezicht..

Ik leef met je mee hoor.. Veel sterkte nog!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:50

gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd nathalie. en schrijf t maar lekker van je af hier op bokt hoor!
knuffel