maar ik wilde het ff kwijt.. zit er mee in me maag. Dus daarom maar ff hier.
Gisteren ben ik naar de ouders van Sanne geweest. Sanne was mijn beste vriendin, maar is 31 juli 2000 overleden in Spanje aan hersnevliesontsteking. Ik was dus gisteren weer in haar huis en dat was zo eng en vreemd. Haar jassen en schoenen hingen en stonden nog inde gang, alsof ze die net had opgehangen of had uit getrokken. haar ouders hebben onwijze mooie foto's van der nog, van t voorjaar 2000, in de huiskamer hangen. Was zo emotioneel, maar tegelijkertijd ook een goed geveol. Mijn moeder en ik hebben een hele tijd met haar ouders gepraat en dat was heel gezellig, ook wel emotioneel.Maar we hebben ook gelachen om de herinneringen en de dingen waar Sanne zo van hield, of wat voor meisje het was. Het is zo;n goed gevoel als je die mensen dan kan laten lachen als je daar bent.Je ziet ze dan weer ff opleven, omdat ze weten dat ik haar ook mis en haar niet vergeten ben. En met de herinnneringen enfoto's moeten zij voort leven. Het deed me goed o met haar moeder te praten over Sanne en ook mijn gevoel dat ik haar nog zo vaan om heen voel.. Vele begrijpen dat gevoel niet, maar haar moeder wel. Ze voelde dat ook. We hebben mooie foto's gezien van der en ik ga er nog een par na bestellen. Nog steeds vind ik zo onrechtvaardig, en ik kan het nog steeds niet plaatsen.Misschien wil ik het niet begrijpen, Sanne met haar 16 jaar zomaar opeens weg.Ik heb van haar vader een cd gehad met 2 foto's van haar erop en allemaal mooie nummers die ze mooi vond. Een heel lief gebaar!! Binnenkort ga ik weer heen, vinden zij zo onwijs leuk en ik ook. Het doet me goed, ookal is het zo vreemd. Sorry dat ik het hier neer zet, jullie kennnen haar antuurlijk niet..maar tis wel lekker om het zo van je af te kunnen schrijven.Ik moet het gewoon zo nu en dan kwijt wat ik voel, het verdriet wat ik nie kan plaatsen en verwerken. Dus dan is het fijn om het hier neer te zetten bij jullie.
Ik mis haar echt nog zo onwijs erg..maar de harde waarheid is dat ze nooit meer terug komt en we nooit meer wat kunnen delen samen..pas als we samen komen ..als dat gebeurd
Ik mis je Sanne (XXX)
Linda