Welke mobielhouder?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Myrsky

Welke mobielhouder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-21 17:10

Nou ja, de titel zegt het al wel. Aangezien ik veel op de weg zit naar onbekende locaties en mijn auto geen ingebouwde navigatie heeft, ben ik op zoek naar een mobielhouder zodat ik niet alleen op het geluid van Google maps hoef te rijden. Alleen... ik heb echt geen idee wat wel en niet werkt. Niet alles ziet er even stevig uit en ik zou het zonde vinden als mijn mobiel valt en kapot gaat.
Dus mijn vraag aan jullie: wat zijn goede stevige mobielhouders?

- mijn auto heeft van die ronde ventilatieroosters, dus een clip die je normaal in de ventilatie vast kan zetten, zal niet passen neem ik aan.
- hoe is het zicht bij van die zuignappen? (En blijven die ook op hobbelige wegen zitten?)
- wat is een veilige manier om je mobiel zelf te bevestigen zonder dat die halverwege op de grond ligt?

Wie oh wie kan me helpen?

solarpleure

Re: Welke mobielhouder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:14

Ik zou eens bij Brodit kijken. Zij hebben houders voor zowat elke auto en zowat elke telefoon (afmetingen zijn gebaseerd op telefoons zonder hoesjes).
Ze zijn wel wat prijzig, maar fijn en veilig in gebruik, goede kwaliteit en service.

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:20

Onze Volkswagen Up heeft ook ronde ventilatieroosters, dus zo'n clip werkte bij ons niet. We hebben een zuignap en die blijft echt goed zitten. Is in een paar jaar tijd misschien 4x gevallen (zonder schade aan telefoon).
We hadden eerst een van de Action, waar de laatste vandaan komt weet ik eigenlijk niet meer...

yarkayunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:21

Ik heb gewoon die van de action, meer magneetjes.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:24

Ik heb er 1 van de action met een zuignap op het raam. Heb deze in het midden geplaatst onderaan dus zit die niet in het zicht.

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-21 17:27

En dat van de action blijft wel zitten? Sinds we een mobielhouder voor op de fiets hadden van de action die op het eerste hobbelpaadje compleet doormidden gebroken is, durf ik die niet zo goed meer te halen :=

Brodit zegt me niks, ik zal eens kijken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:30

Welke auto heb je?

Ik heb er eentje speciaal voor mijn auto. Kostte wat maar die zit 200% gegarandeerd vast.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:48

Ik heb er via aliexpress een die in de cd speler gaat. Zit super stevig en niet in mijn gezichtsveld voor het raam.
Laatst bijgewerkt door XxDiandraxX op 04-10-21 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:49

Ik heb eentje van de ANWB en die werkt top. Ik weet niet zo goed wat je bedoelt met ronde ventilatoren dus zou even kijken of dat past. Hier past ie goed.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:51

Ik heb ook ronde ventilatoren maar mijn zit dus op een andere plek.

Kimsel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:22

Ik ben heel blij met deze magneet houder!
In een siliconen hoesje heb ik de magneet gedaan zodat als ik in de auto stap, ik alleen mijn telefoon maar voor de magneet hoef te houden en hij zit vast! Laat met geen mogelijkheid los met hobbels en je kan hem in elke gewenste hoek draaien/kantelen.

https://www.smartphonehoesjes.nl/zwart-magnetic-car-mount-holder.html?utm_source=google&utm_medium=shopping_organic&utm_campaign=shopping_feed&utm_content=6953156253063&gclid=CjwKCAjwzOqKBhAWEiwArQGwaK4gs3RPVeRy2p6dsu_YkyeyaQlJsOZRw3Vc0Cc2PNPsQLYlRi2zAxoCvPgQAvD_BwE