Ik heb vrijdag eind van de ochtend mijn verstandskiezen laten trekken aan de linkerkant. Er is flink geboord en gedaan dus ben een hamstertje en nog flink aan de paracetamol en ibuprofen. Gisteravond (zaterdag) werd ik opeens misselijk en een half uurtje later hing ik boven de pot. Sindsdien spuug ik alles uit wat er naar binnen gaat, maar dus ook mijn pijnstillers… nou kreeg ik al niet zo heel veel binnen omdat eten niet zo tof voelt, maar zelfs een slokje water gaat er weer uit.
Misschien is mijn maag wel gewoon van slag door de combinatie van weinig eten en wel pijnstillers slikken. Ik probeer het wel steeds te nemen met een beetje vulling in mijn maag maar dat lukt niet altijd.
De vraag is… wat nu? Want mijn pijnstillers zijn uitgewerkt en ik word lichtelijk gek van de pijn… zetpillen niet in huis dus die gaan we in de ochtend meteen ergens halen. Dat is dan iéts, maar alleen paracetamol geeft eigenlijk te weinig verlichting nog…
ik zou wel even contact zoeken met je huisarts ivm het overmatige spugen. Risico op uitdroging zo.