Kinder skateboardjes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje89

Kinder skateboardjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-21 09:33

Oké, sinds mijn zoontje het overbuurjongetje heeft gezien met zijn -hele kleine- skateboard, en er zelf ook een halve meter op gerold heeft, wil hij een skateboard(je). Ik vind dit prima, sowieso kan ik al het buitenspeelgoed alleen maar toejuichen :') dus van mij mag hij een skateboard. Mijn zoon is 3, bezig met zindelijk worden, en hij mag een skateboard als hij een x aantal keren op de wc heeft gepoept :+

Maar nu.. we willen natuurlijk het liefst mét kind naar de winkel voor zijn lang gekoesterde wens :P Stuk rijden vinden wij geen probleem. Maar wáár vinden we een wat groter assortiment kleine kinder skateboardjes dan bij de intertoys?! Wij zoeken ons suf en komen eigenlijk niet verder dan 22" pennyboards. We willen hem graag zelf iets laten uitzoeken maar de keuze is bij de bekende (speelgoed)winkels zo beperkt. De Decathlon (Alexandrium Rotterdam) had eigenlijk ook niks.

Wij wonen in de regio Gouda :) Wie o wie heeft de gouden tip?

madeliefw

Re: Kinder skateboardjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 09:41

Wij hebben ze van de action. En zag ze inderdaad bij intertoys ook. Bol.com heeft ook een assortiment. Maar ergens in het echt verschillende soorten weet ik niet.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 10:51

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 10:55

Decathlon?
Of anders uhm Allohalo shop op de brouwersdam?

Lynnepinny

Re: Kinder skateboardjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 11:03

Misschien wat gek voor een 3-jarige, maar een skateshop? :+ Die heb je wel in Rotterdam, misschien zelfs nog dichterbij. Daar heb je veel keuze, wat ook nog redelijk futureproof is, mocht het een hobby worden.
Maar een pennyboard is vaak ook al een goed begin, dat zijn best leuke dingen.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 12:09

Ik zou sick board in DH eens bellen of ze wat voor je kunnen betekenen. Ben ik vroeger goed geholpen voor een longboard.

Ps: in DH heb je ook de skateshop.