Ik wil een grap uithalen op een persoon (man) die graag practical jokes uithaalt op zijn vrienden/kennissen.
Payback time!
Achtergrondje:
Supermarkt zit bij mij op ~100mtr lopen, dus de grote boodschappen gaan in de kar mee naar huis. Kar gaat weer netjes terug naar de winkel.
Die dag had ik in de ochtend boodschappen gedaan, met bedoeling om in de middag/avond die kar weer wegtebrengen.
in die middag werd ik gebeld door anoniem nummer. wat ik niet opneem. tweede keer bellen had ik gek genoeg niet een negeerknop..kon dacht ik alleen opnemen. ( ik had het bere druk, en was al niet in mijn beste hum)
Lang verhaal kort: met verdraaide stem werd me uitgelegd dat die kar voor mijn deur stond, dat niet de bedoeling was tralalalalalalaa..echt ik trapte er met 2 benen in.
Toen ik dat later vertelde ( en er zelf ook hartelijk om kon lachen!) kwamen er van alle kanten "hij heeft ook bij mij een grapje uitgehaald- Pak hem!
Dus: dat ga ik doen.
Plan:Brief van de gemeente, ( met wat knip en plakwerk gaat dat er hopelijk officieel uitzien) met betrekking op zijn huisvuil ( hij zet nl zakken buiten) en dat hij de bezwaarlijke inhoud mag komen uitleggen alvorens een boete van xxxxx te ontvangen..ongeveer zoiets..
Ik laat hem ook echt naar gemeente rijden ( 6km verder) en daar gaat ie er pas achter komen dat ik erachter zit. ( zijn reactie moet gefilmd worden)
leuk detail: zijn grapje was begin dit jaar. Ik heb hem direct meegedeeld dat ie zijn ogen open moest houden..ik zou achter hem aankomen. we zijn nu bijna 10mnd verder...het is tijd...de hoogste tijd
Aangezien hij eigen bedrijf heeft- en zich 300slagen in de rondte werkt, zit zijn vrouw ook in het complot. Oktober is zijn rustige maand...want een grap moet een grap blijven..niet iets beschadigen...
Nog mensen tips, om dit succesvol te laten worden?
dus lees graag mee.