Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Delaja schreef:Ik begrijp het ook niet, zolang het geld komt, lijkt het me toch ok maar niet dus... Mevrouw was er heel duidelijk in dat het geld echt gebracht moest worden.
Morgen is helaas te laat. De mevrouw van het tankstation zei dat het per se in haar dienst moet en dat de manager het morgen al aan het incassobureau geeft, maar super bedankt voor je aanbod!
Polly schreef:Boompje1985 schreef:Maar misschien denk ik nu heel blond hoor, kan niet iemand die 10 euro naar haar rekening overmaken en dat zij het dan alsnog er af kan pinnen bij het tankstation?
Ze zit inmiddels aan de andere kant van het land staat in de openingspost
Delaja schreef:Ik begrijp het ook niet, zolang het geld komt, lijkt het me toch ok maar niet dus... Mevrouw was er heel duidelijk in dat het geld echt gebracht moest worden.
Morgen is helaas te laat. De mevrouw van het tankstation zei dat het per se in haar dienst moet en dat de manager het morgen al aan het incassobureau geeft, maar super bedankt voor je aanbod!
marleen_88 schreef:Delaja schreef:Ik begrijp het ook niet, zolang het geld komt, lijkt het me toch ok maar niet dus... Mevrouw was er heel duidelijk in dat het geld echt gebracht moest worden.
Wat jammer dat deze medewerkster niet mee probeert te denken.