Ik zit een beetje in een dilemma. Bijna 3 jaar geleden ben ik begonnen bij mijn huidige werkgever. Super leuk team, vast contract, en heel veel mensen waar ik veel van heb kunnen leren en nog steeds van kan leren. Qua vakgebied ook wel een beetje de "top" van wat je kan hebben zegmaar.
Echter was ik een beetje aan het rondkijken en werd ik kort daarna benaderd via linked in. Andere werkgever, qua werkzaamheden gelijk aan wat ik nu doe. Qua salaris zou ik er waarschijnlijk ook wel (flink) op vooruit gaan, mits ze me willen hebben uiteraard.
Ik heb het onwijs naar mijn zin en er lopen hier zoveel mensen rond waar ik nog zoveel van kan leren en ontwikkelen. Qua functieniveau zijn ze bij ons best wel streng, waar bij de meeste hbo niveau wordt gevraagd, is dat bij ons al universitair. Dit geldt niet alleen voor de functie waar ik via linked in voor ben benaderd, maar ook voor andere soortgelijke functies bij andere organisaties die ik voorbij zie komen.
En nu mijn dilemma, kies ik voor hetzelfde werk met meer salaris, waar ik ongetwijfeld ook nog veel ga leren? Of kies ik voor de veiligheid van een vast contract, waar ik qua kennis nog veel (en vooral snel) kan ontwikkelen, omdat ik echt zo veel goede mensen om mij heen heb en ook zeker de kansen blijf krijgen om verder te groeien. Mn werk "groeit" gelukkig wel mee, alleen het salaris niet in dezelfde vaart

Ik ben benieuwd wat jullie beweegredenen zouden zijn. Ik ben van mezelf best wel trouw en echt een twijfelaar.