Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en gemak dient de mens.MarliesV schreef:Ik denk dat het vooral niet meer in is ivm het gemak van een klokthermostaat.
Als je overal draaiknoppen hebt, moet je dus naar je badkamer een half uur voor het douchen. En dan niet vergeten er na weer uit te zetten. Naar je slaapkamer voor je naar bed gaat en dan als je er in kruipt weer uit enz.
Dat wordt dus hele dagen druk met draaienen gemak dient de mens.
Wij hebben alleen vloerverwarming en verschillende sensoren en delen die desgewenst warmer of kouder kunnen. Dus dat is niet te vergelijken.
superpony schreef:Oke, dat gaan we niet doen. Gaat me niet om de investering, maar doe helemaal niks met mn telefoon. Had een van tevoren in te stellen thermostaat en ging het dan alsnog zelf regelen.
Hier is alles nog gas. Komen wel zonnepanelen, maar de eerst komende jaren blijft alles gas. In deze straat is ook net alles nieuw aangelegd.
In de toekomst als er meer ontwikkelingen zijn, zien we wel weer. We zijn hartstikke zuinig verder qua verbruik.
Sansevieria schreef:superpony schreef:Oke, dat gaan we niet doen. Gaat me niet om de investering, maar doe helemaal niks met mn telefoon. Had een van tevoren in te stellen thermostaat en ging het dan alsnog zelf regelen.
Hier is alles nog gas. Komen wel zonnepanelen, maar de eerst komende jaren blijft alles gas. In deze straat is ook net alles nieuw aangelegd.
In de toekomst als er meer ontwikkelingen zijn, zien we wel weer. We zijn hartstikke zuinig verder qua verbruik.
Die kun je met je telefoon bedienen, dat moet je niet hoor...
Ik vond het alleen maar gemakkelijk, ben je natgeregend, kom je thuis in een lekker warme ruimte.
Je kunt hem ook handmatig bedienen, zelfs per radiator, of een week programma invoeren, wat je wil.