Zoals mijn naam al zegt

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:17

ik za je maar niet vertellen hoeveel relaties er bij ons binnen de winkel zijn Haha!

zo zijn er al een aantal mensen overgeplaatst naar de andere winkel(2 supermarkten, 7 km uit elkaar van 1 eigenaar)
omdat ze bv iets met de bedrijfsleider/hun afdelingschef/etc kregen

ik heb iets met mn afdelingschef van toen ik nog in de andere winkel werkte, nu werk ik dus in de 2e winkel(eigen keuze, niet gedwongen gelukkig Knipoog ) en heb hem heel veel aan de telefoon, of zie hem als ie bv hier overleg heeft met mn afdelingschef(wat trouwens ook al een suoperlekker ding is Schijnheilig ) is altijd gezellig haha

in totaal, in die 2 winkels bij elkaar zijn er 19 relaties, er gaan zelfs 2 mensen van de ene winkel scheiden om met elkaar een relatie te kunnen beginnen Lachen

maargoed, dat was offtopic, maar geeft wel aan dat verliefdheid je overkomt, ook als je er helemaal niet mee bezig bent!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:40

Het overkomt je alleen als je het toelaat. En dan nog, als je denkt dat je verliefd bent hoef je het nog niet te zijn Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 00:24

Verliefd zijn heb je niet in de hand. Maar als 26 jarige kun je toch wel begrijpen dat verliefd worden op een 15 jarige echt fout is.
Ik ben het echt met Pepeijn eens!!!
Denk niet met je gevoel maar met je verstand.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48571
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 00:52

ik heb wel eens iets gehad met een jongen van 16... en ik was zelf toen 21...

Ik was absoluut niet van plan verliefd op hem te worden, heb ook hard tegen die gevoelens gevochten, maar uiteindelijk moest ik er wel aan toegeven, omdat ze te sterk waren.... ik moet wel zeggen dat hij erg volwassen was voor zijn leeftijd, het leek zelfs of hij ouder was dan ik... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 09:06

Je zegt dat je relatie hartstikke goed is. Maar dat kan haast niet, lijkt mij. Als dat zo is heb je geen gevoelens voor dat kind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 09:18

Ik veroordeel je absoluut niet. Ik ben juist blij dat je inziet dat dit niet kan.
Ik hoop dat je snel een oplossing zult vinden!! Het klinkt mischien stom, maar kun je er niet met je vriend over praten? Als je relatie goed is moet alles bespreekbaar zijn toch?

Veel sterkte! Ach gut

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:10

hmm met je vriend zou ik het niet zo snel bespreken, iig niet op een zo duidelijke manier dat hij weet over wie het gaat, omdat jullie nu alle3 goed met elkaar op kunnen schieten, en je vriend anders wat vreemd tegen hem aan gaat kijken

je zou het wel kunnen bespreken maar dan op een manier van 'stel je voor dat 1 van ons verliefd wordt op een ander' ofzoiets

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:55

Renske ik vind dat als je een relatie hebt dat je eerlijk tegen mekaar moet zijn.
Ik denk ook dat hij het meer op prijs stelt als ze eerlijk is dan dat ze eromheen gaat draaien.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:51

ja, maar stel dat daardoor een mooie relatie tegen de vlakte gaat? stel dat die vriend (en dat is geen misdaad) daar nu eens anders tegenaankijkt? met dat is geen misdaad bedoel ik dat dat op zich geen funest is voor de relatie als hij zo'n dingen abnormaal vindt.

hoe zou je zelf zijn, ook al heb je een heel fijne relatie? ik denk dat hopeloos het maar eerst met zichzelf in orde moet maken, en er haar vriend niet in betrekken. daar kan ze veel spijt van hebben later, want het is duidelijk dat die vriend gelijk zou hebben als hij zo'n verliefdheid verkeerd vindt.
volgens mij is er niks mis met hopeloos' relatie, maar wel met haarzelf mentaal. misschien heeft ze het op een ander vlak moeilijk.
het is echter zeer waarschijnlijk hopeloos, dat je jezelf er een beetje in vernesteld hebt en er nu niet meer uit geraakt. het was een kleine gedachte maar hoemeer je ermee bezig bent, hoe meer je niet meer verliefd wil zijn, hoe meer je van em af wilt (qua gevoelens), hoe erger het wordt. dat is puur mentaal. punt is die spiraal te doorbreken en alles om te draaien. moeilijk maar esthetisch gezien moet het, en ook tov van jullie 3 zelf. het is een probleem dat maar een mugje was maar nu hard op weg is een olifant te worden, en die mep je niet zomaar dood.
jij hebt het probleem tussen jullie drie doen ontstaan, daar is niks mis mee voorlopig, maar nu moet je het wel proberen op te lossen. succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:22

Ik ben het aan de ene kant wel met je eens, dat je mischien een (goede) relatie op het spel zet. Maar ik ben persoonlijk liever eerlijk tegen de persoon waar ik van hou. Dus ook over dit soort zaken zou ik liever eerlijk zijn. Ze heeft niets fouts gedaan nog, dus daar zal hij haar geen verwijten over maken.
En voor haar is het nog een mega probleem. Terwijl als ze hem eerlijk vertelt dat ze het samen tot een klein probleem kunnen brengen.
Ik zeg niet dat ze het moet doen, maar zo zou ik het doen. Tenmiste dat zeg ik nu, maar ik zit niet in die situatie.
Ik denk dat ze nu meer heeft aan wat steun dan aan dit soort discussies.

Dus kop op meis!!! Ga gewoon voor jezelf alles een op een rijtje zetten!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:29

Sorane schreef:
Ik ben het aan de ene kant wel met je eens, dat je mischien een (goede) relatie op het spel zet. Maar ik ben persoonlijk liever eerlijk tegen de persoon waar ik van hou. Dus ook over dit soort zaken zou ik liever eerlijk zijn. Ze heeft niets fouts gedaan nog, dus daar zal hij haar geen verwijten over maken.
En voor haar is het nog een mega probleem. Terwijl als ze hem eerlijk vertelt dat ze het samen tot een klein probleem kunnen brengen.
Ik zeg niet dat ze het moet doen, maar zo zou ik het doen. Tenmiste dat zeg ik nu, maar ik zit niet in die situatie.
Ik denk dat ze nu meer heeft aan wat steun dan aan dit soort discussies.

Dus kop op meis!!! Ga gewoon voor jezelf alles een op een rijtje zetten!


mja, maar ik vind het gevaarlijk. ik denk dat het in deze zaak erop aan komt dat ze het eerst eens wordt met zichzelf. als zijzelf het heeft opgeblazen moet ze er eerst orde in scheppen met zichzelf. als haar vriend het opgeblazen verhaal hoort, kan dat heel anders overkomen. het kan hun relatie, begrijpelijkerwijze zelfs, naar de knoppen helpen. terwijl die relatie kon behouden worden, als ze zelf eerst haar gedachten kon ordenen en van het idee afstappen, begrijp je? achteraf kunnen ze er dan misschien nog om lachen, wie weet Knipoog , maar nu... ze ligt al overhoop met zichzelf, stel dat haar vriend het aftrapt, omdat hij de situatie verkeerd begrijpt? dan is het helemaal om zeep.

ik ben het er volledig mee eens dat je over alles moet kunnen praten, maar soms moet je het eerst eens worden met jezelf in zo'n dingen. is ze het eens met zichzelf en blijft het probleem bestaan, kan ze er nog altijd met haar vriend over praten. ik denk dat het nu te vroeg is om te praten omdat ze juist al zo 'ver' zit met haar gevoelens.... dan had ze eerder moeten praten, maar toen wist ze nog niet dat het zich zo ging opblazen.

nogmaals veel sterkte gewenst hopeloos, en je weet wat je moet doen. maar pin er je niet op vast anders zal je hem nooit kunnen loslaten!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:17

Waarschijnlijk waait het wel weer over ! Lachen tog?