Zoals mijn naam al zegt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:54

flair schreef:
Je bracht het alleen niet zo lief hoor SP Haha!
Huilen nou hoor.

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:54

Ik denk ook dat de relatie met je vriend niet echt goed zal zijn. Anders word je niet verliefd op een ander.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:55

_inge_ schreef:
sp bedoelt dat het niet gezond is dat je als 26 jarige op een jongen van 15 (een kind dus) valt.

Ik vind het leeftijdsverschil ook veel te groot. Het zou anders zijn als hij 22 was en jij 33. Maar die jongen heeft waarschijnlijk nog geeneens zijn middelbare schooldiploma. Hij leeft in een heel andere wereld als hopeloos


Het leeftijdsverschil IS ook groot..neemt niet weg dat je TOCH die gevoelens kunt hebben voor iemand die zovelen jaren jonger is... Hoe 'verstandig' je bent, bepaalt dan wat je met die gevoelens doet he..

(Bovendien ken ik een aantal 15 jarigen die meer volwassen zijn dan bepaalde mensen van 26 hier uit de buurt.. )

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:56

uhm SP verliefd worden is niet iets wat je kan plannen, 9 vd 10x is het een onmogeklijke verliefdheid
of vanwege de leeftijd, of omdt je al bezet bent, of omdat de ander al bezet is, etc etc

zomaar je verliefdheid 'uit' zetten is weleens wat lastig Scheve mond

maar echt iets beginnen met een 15 jarige terwijl je zelf 26 bentm, dat zou ik wel erg fout vinden, maar zolang het bij allene verliefd zijn blijft, en je hem uit je hoofd probeert te zetten en gewoon bij je vriend blijft, vind ik niet dat je een probleem hebt ofzo wat je aan moet pakken Verward

ik zag trouwens laatst ergens een superlekker ding, raakte er mee aan de praat was ie 16, bijna 17 wat een tegenvaller Haha! hij leek echt veel en veel ouder!
maargoed, ik ben 21 en heb een vriend, maar al was ik single begon ik nog nix met iemand van 16/17 laat staan 15

maar dat je die gevoelens hebt, daar kan je nix aan doen, probeer hem uit je hoofd te zetten!

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:56

Misja"]
[quote="_inge_ schreef:
sp bedoelt dat het niet gezond is dat je als 26 jarige op een jongen van 15 (een kind dus) valt.

Ik vind het leeftijdsverschil ook veel te groot. Het zou anders zijn als hij 22 was en jij 33. Maar die jongen heeft waarschijnlijk nog geeneens zijn middelbare schooldiploma. Hij leeft in een heel andere wereld als hopeloos


Het leeftijdsverschil IS ook groot..neemt niet weg dat je TOCH die gevoelens kunt hebben voor iemand die zovelen jaren jonger is... Hoe 'verstandig' je bent, bepaalt dan wat je met die gevoelens doet he..

(Bovendien ken ik een aantal 15 jarigen die meer volwassen zijn dan bepaalde mensen van 26 hier uit de buurt.. )
[/quote]

Ik zeg toch niet dat het NIET kan. Ik zeg alleen dat het niet gezond is.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:57

_inge_ schreef:
Ik denk ook dat de relatie met je vriend niet echt goed zal zijn. Anders word je niet verliefd op een ander.


Ik weet niet of je daar perse problemen voor moet hebben in je relatie om 'spanning' voor iemand anders te voelen..
Het is ook wat je onder echte problemen verstaat.. kan het niet zijn dat je onbewust vind dat de sleur er een beetje in zit? Kan me voorstellen dat als je (bijvoorbeeld) 7 jaar een relatie hebt, dat de grootste spanning (van die 1e verliefdheid ed) toch gezakt is..
Ach..zoiets zet je af en toe weer met beide benen op de grond, en voorkomt dat je nog dieper in die relatiesleur zakt (in mijn geval dan) Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:58

Renske20 schreef:
zomaar je verliefdheid 'uit' zetten is weleens wat lastig Scheve mond
als je verliefd bent, heb je het zelf als 26 jarige al veel te ver laten komen met een 15 jarige. je stelt je er dan wel voor open. en daar gaat ze al de mist in Knipoog
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 24-02-04 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:58

nog ff een toevoeging, ook als je relatie goed zit kan je verliefd worden op een ander hoor, of iig gevoelens voor iemand anders hebben/krijgen

pas als je iets met die gevoelens doet, en dus vreemdgaat, heb je een probleem

en nee, ik ben op dit moment niet verliefd op iemand anders Knipoog maar ik zie het wel veel in mn omgeving, dat er zat meiden(en jongens/mannen!) zijn die gevoelens voor een ander hebben terwijl ze gewoon een goede relatie hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:58

Citaat:
Ik zeg toch niet dat het NIET kan. Ik zeg alleen dat het niet gezond is.

friet met mayonaise is ook niet gezond, maar wel lekker Tong uitsteken Knipoog

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:59

Misja"]
[quote="_inge_ schreef:
Ik denk ook dat de relatie met je vriend niet echt goed zal zijn. Anders word je niet verliefd op een ander.


Ik weet niet of je daar perse problemen voor moet hebben in je relatie om 'spanning' voor iemand anders te voelen..
Het is ook wat je onder echte problemen verstaat.. kan het niet zijn dat je onbewust vind dat de sleur er een beetje in zit? Kan me voorstellen dat als je (bijvoorbeeld) 7 jaar een relatie hebt, dat de grootste spanning (van die 1e verliefdheid ed) toch gezakt is..
Ach..zoiets zet je af en toe weer met beide benen op de grond, en voorkomt dat je nog dieper in die relatiesleur zakt (in mijn geval dan) Knipoog
[/quote]

Ik denk niet dat je een ander leuk hoeft te vinden om je relatie spannend te houden. Zegt dan veel over de manier hoe je met elkaar omgaat.

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:01

runningkawa schreef:
Citaat:
Ik zeg toch niet dat het NIET kan. Ik zeg alleen dat het niet gezond is.

friet met mayonaise is ook niet gezond, maar wel lekker Tong uitsteken Knipoog


Heerlijk zelfs Haha!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:01

SuperPepeijn"]
[quote="Renske20 schreef:
zomaar je verliefdheid 'uit' zetten is weleens wat lastig Scheve mond
als je verliefd bent, heb je het zelf als 26 jarige al veel te ver laten komen met een 15 jarige. je stelt je er dan wel voor open. en daar gaat ze al de mist in Knipoog
[/quote]

Knap dan als je je volledig af kunt sluiten voor verliefdheid.. Scheve mond
Je kunt overal en altijd mensen tegenkomen die je diep raken, en daar kun je je niet voor afsluiten.. Ja,..thuis blijven zitten...
Zoiets overkomt je gewoon..Neem niet aan dat de topicstarter met een bord voor dr kop loopt: *staat open voor verliefdheid*

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:01

hopeloos schreef:
Ik ben "verliefd" of in ieder geval een hoop gevoelens



dit valt bij mij echt nog niet onder een vreselijke verliefdheid, en dus iets waar ze zich voor open heeft gesteld

meer dat ze door het stappen en mee naar concoursen gaa etc gevoelens voor hem heeft gekregen

maar dan nog SP, zoiets overkomt je gewoon, dat is niet iets wat je altijd in de hand hebt.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:02

Misja schreef:
Knap dan als je je volledig af kunt sluiten voor verliefdheid.. Scheve mond
hiermee geef je aan me dus verkeerd begrepen te hebben Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:03

Renske20 schreef:
maar dan nog SP, zoiets overkomt je gewoon, dat is niet iets wat je altijd in de hand hebt.
ja hoor, anders zou je ook op een 7 jarige of 90 jarige verliefd kunnen worden Knipoog je laat het altijd in meer of mindere mate toe.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:04

ja je bedoeld dat ze eerder had moeten ingrijpen en het dus niet zo ver had moeten laten komen

maar zoals ze zelf al zegt wil ze de vriendschap en dus het contact, niet verbreken, maar hem wel blijven zien is het ook niet helemaal.

lastig dus!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:04

_inge_"]
[quote="Misja"][quote="_inge_ schreef:
Ik denk ook dat de relatie met je vriend niet echt goed zal zijn. Anders word je niet verliefd op een ander.


Ik weet niet of je daar perse problemen voor moet hebben in je relatie om 'spanning' voor iemand anders te voelen..
Het is ook wat je onder echte problemen verstaat.. kan het niet zijn dat je onbewust vind dat de sleur er een beetje in zit? Kan me voorstellen dat als je (bijvoorbeeld) 7 jaar een relatie hebt, dat de grootste spanning (van die 1e verliefdheid ed) toch gezakt is..
Ach..zoiets zet je af en toe weer met beide benen op de grond, en voorkomt dat je nog dieper in die relatiesleur zakt (in mijn geval dan) Knipoog
[/quote]

Ik denk niet dat je een ander leuk hoeft te vinden om je relatie spannend te houden. Zegt dan veel over de manier hoe je met elkaar omgaat.
[/quote]

Ik zeg toch ook niet dat dat moet om je relatie spannend te houden?? Maar ALS het gebeurt bedoelde ik.. Het kan je altijd overkomen, ook als je de beste relatie ter wereld hebt.. je kunt altijd gevoelens krijgen voor een ander persoon omdat die je weet te raken.. Het is dan aan jezelf wat je ermee doet.. Als je vreemdgaat zit er iets niet goed neej..
Het kan gewoon altijd wel eens.. Het is mij wel eens overkomen.. Kreeg tijdens mijn relatie gevoelens voor iemand die met mij een module volgde.. Heb er niks mee gedaan,. het heeft me alleen eventjes opgetild, en me weer met beide benen op de grond laten vallen.. Knipoog

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:06

SuperPepeijn"]
[quote="Renske20 schreef:
maar dan nog SP, zoiets overkomt je gewoon, dat is niet iets wat je altijd in de hand hebt.
ja hoor, anders zou je ook op een 7 jarige of 90 jarige verliefd kunnen worden Knipoog je laat het altijd in meer of mindere mate toe.
[/quote]
denk dat een 7 jarige nmog niet aan verliefdheid toe is, en dat een 90 jarige ook niet echt meer met verliefdheid etc bezig is Haha!

maar iedereen tussen de 12 en de ? kan gevoelens krijgen voor een ander en ik spreek uit ervaring dat dat gewoon kan gebeuren zonder dat je daar bewust mee bezig bent of jezelf daar voor openstelt(na een lange relatie wilde ik even helemaal niets, maar was binnen 2 weken hardstikke verliefd Scheve mond )

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:06

Het gaat dan toch niet meer om afsluiten van verliefdheid? Het gaat erom dat verliefd worden op iemand die zoveel jonger is gewoon niet kan, het is nutteloos, je weet dat het niet kan. Ik kan wel degelijk voorkomen om verliefd te worden op bepaalde mensen, sommige dingen kunnen gewoon niet, zoals verliefd worden op een leraar of je neef ofzo Tong uitsteken

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:07

SuperPepeijn"]
[quote="Misja schreef:
Knap dan als je je volledig af kunt sluiten voor verliefdheid.. Scheve mond
hiermee geef je aan me dus verkeerd begrepen te hebben Knipoog
[/quote]

Wat ik bedoel te zeggen dat je er altijd voor open staat in feite.. Ik ben van mening dat je ALTIJD iemand tegen kunt komen die gevoelens in je losmaakt (en waar je eventueel verliefd op kunt worden), of je nou 20 relaties hebt of geen.
Als ik een relatie heb, ben ik niet 'op zoek' naar verliefdheid, maar als je tegen iemand aanloopt met wie het klikt, ga je ook niet wegrennen.. en zo kan er altijd en overal iets groeien! Haha!

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:07

Misja"]
[quote="_inge_"][quote="Misja"]
[quote="_inge_ schreef:
Ik denk ook dat de relatie met je vriend niet echt goed zal zijn. Anders word je niet verliefd op een ander.


Ik weet niet of je daar perse problemen voor moet hebben in je relatie om 'spanning' voor iemand anders te voelen..
Het is ook wat je onder echte problemen verstaat.. kan het niet zijn dat je onbewust vind dat de sleur er een beetje in zit? Kan me voorstellen dat als je (bijvoorbeeld) 7 jaar een relatie hebt, dat de grootste spanning (van die 1e verliefdheid ed) toch gezakt is..
Ach..zoiets zet je af en toe weer met beide benen op de grond, en voorkomt dat je nog dieper in die relatiesleur zakt (in mijn geval dan) Knipoog
[/quote]

Ik denk niet dat je een ander leuk hoeft te vinden om je relatie spannend te houden. Zegt dan veel over de manier hoe je met elkaar omgaat.
[/quote]

Ik zeg toch ook niet dat dat moet om je relatie spannend te houden?? Maar ALS het gebeurt bedoelde ik.. Het kan je altijd overkomen, ook als je de beste relatie ter wereld hebt.. je kunt altijd gevoelens krijgen voor een ander persoon omdat die je weet te raken.. Het is dan aan jezelf wat je ermee doet.. Als je vreemdgaat zit er iets niet goed neej..
Het kan gewoon altijd wel eens.. Het is mij wel eens overkomen.. Kreeg tijdens mijn relatie gevoelens voor iemand die met mij een module volgde.. Heb er niks mee gedaan,. het heeft me alleen eventjes opgetild, en me weer met beide benen op de grond laten vallen.. Knipoog
[/quote]

Toch geloof ik niet dat je zulke gevoelens kunt krijgen als je relatie 'de beste van de wereld' is.
Dan heb je die spanning niet nodig.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:08

Renske20"]
[quote="SuperPepeijn"][quote="Renske20 schreef:
maar dan nog SP, zoiets overkomt je gewoon, dat is niet iets wat je altijd in de hand hebt.
ja hoor, anders zou je ook op een 7 jarige of 90 jarige verliefd kunnen worden Knipoog je laat het altijd in meer of mindere mate toe.
[/quote]
denk dat een 7 jarige nmog niet aan verliefdheid toe is, en dat een 90 jarige ook niet echt meer met verliefdheid etc bezig is Haha!

maar iedereen tussen de 12 en de ? kan gevoelens krijgen voor een ander en ik spreek uit ervaring dat dat gewoon kan gebeuren zonder dat je daar bewust mee bezig bent of jezelf daar voor openstelt(na een lange relatie wilde ik even helemaal niets, maar was binnen 2 weken hardstikke verliefd Scheve mond )
[/quote]

Geloof niet dat gevoelens leeftijdsgebonden zijn!
Toevallig laatst in verzorgingshuis waar ik wel eens uithelp nog een huwelijk voltrokken tussen twee mensen (nog hartstikke jong van geest Knipoog ) van 84 en 89 jaar oud Haha!
Dit ff klein beetje offtopic Knipoog

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:08

flair schreef:
Het gaat dan toch niet meer om afsluiten van verliefdheid? Het gaat erom dat verliefd worden op iemand die zoveel jonger is gewoon niet kan, het is nutteloos, je weet dat het niet kan. Ik kan wel degelijk voorkomen om verliefd te worden op bepaalde mensen, sommige dingen kunnen gewoon niet, zoals verliefd worden op een leraar of je neef ofzo :P


toch gebeurt dat vaker dan je denkt!

of verliefd worden op je baas/afdelingschef Schijnheilig

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:10

_inge_"]
[quote="Misja"][quote="_inge_"]
[quote="Misja"][quote="_inge_ schreef:
Ik denk ook dat de relatie met je vriend niet echt goed zal zijn. Anders word je niet verliefd op een ander.


Ik weet niet of je daar perse problemen voor moet hebben in je relatie om 'spanning' voor iemand anders te voelen..
Het is ook wat je onder echte problemen verstaat.. kan het niet zijn dat je onbewust vind dat de sleur er een beetje in zit? Kan me voorstellen dat als je (bijvoorbeeld) 7 jaar een relatie hebt, dat de grootste spanning (van die 1e verliefdheid ed) toch gezakt is..
Ach..zoiets zet je af en toe weer met beide benen op de grond, en voorkomt dat je nog dieper in die relatiesleur zakt (in mijn geval dan) Knipoog
[/quote]

Ik denk niet dat je een ander leuk hoeft te vinden om je relatie spannend te houden. Zegt dan veel over de manier hoe je met elkaar omgaat.
[/quote]

Ik zeg toch ook niet dat dat moet om je relatie spannend te houden?? Maar ALS het gebeurt bedoelde ik.. Het kan je altijd overkomen, ook als je de beste relatie ter wereld hebt.. je kunt altijd gevoelens krijgen voor een ander persoon omdat die je weet te raken.. Het is dan aan jezelf wat je ermee doet.. Als je vreemdgaat zit er iets niet goed neej..
Het kan gewoon altijd wel eens.. Het is mij wel eens overkomen.. Kreeg tijdens mijn relatie gevoelens voor iemand die met mij een module volgde.. Heb er niks mee gedaan,. het heeft me alleen eventjes opgetild, en me weer met beide benen op de grond laten vallen.. Knipoog
[/quote]

Toch geloof ik niet dat je zulke gevoelens kunt krijgen als je relatie 'de beste van de wereld' is.
Dan heb je die spanning niet nodig.
[/quote]

Nee, ik geloofde het ook niet...tot het me overkwam Scheve mond
Je hoeft maar net iemand tegen te komen die je weet te raken (op wat voor manier dan ook).

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:11

Renske20"]
[quote="flair schreef:
Het gaat dan toch niet meer om afsluiten van verliefdheid? Het gaat erom dat verliefd worden op iemand die zoveel jonger is gewoon niet kan, het is nutteloos, je weet dat het niet kan. Ik kan wel degelijk voorkomen om verliefd te worden op bepaalde mensen, sommige dingen kunnen gewoon niet, zoals verliefd worden op een leraar of je neef ofzo :P


toch gebeurt dat vaker dan je denkt!

of verliefd worden op je baas/afdelingschef Schijnheilig
[/quote]

Inderdaad..ik was op 2 atheneum toch zoooo enorm verliefd op mijn leraar Aardrijkskunde.. Zoals hij kon vertellen over humus.. Knipoog Haha!