Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus ik durf wel te stellen dat ze dovig zijn.
Yipee schreef:Een voordeel, als de buren daadwerkelijk een beetje doof zijn dan zullen ze waarschijnlijk niet zoveel last hebben van jouw kinderen.
Alleen is dat niet altijd het geval.
Alwiene schreef:Yipee schreef:Een voordeel, als de buren daadwerkelijk een beetje doof zijn dan zullen ze waarschijnlijk niet zoveel last hebben van jouw kinderen.
Dat was precies wat ik dacht, maar TS zegt net dat de buren haar kinderen wel horen, hoezo haar kids wel en de tv op normaal volume niet vraag ik me nu dus af
Alwiene schreef:Yipee schreef:Een voordeel, als de buren daadwerkelijk een beetje doof zijn dan zullen ze waarschijnlijk niet zoveel last hebben van jouw kinderen.
Dat was precies wat ik dacht, maar TS zegt net dat de buren haar kinderen wel horen, hoezo haar kids wel en de tv op normaal volume niet vraag ik me nu dus af

Elisa2 schreef:Zodra je er last van hebt met slapen vind ik het wel tijd worden om het gesprek aan te gaan. Gewoon op een normale en vriendelijke manier en inderdaad ook vragen of zij last van jullie hebben. Waarschijnlijk zijn ze zich er niet bewust van dat de tv zo hard staat.
. Mijn "oplossing" (en geloof me, ik vind het vre-se-lijk) is dus ook om de tv harder te zetten. Misschien is dat bij jouw buren ook zo?
.