Sinds vandaag heb ik een Apple Watch Series 6. Nou heb ik een aantal routes staan in Topo GPS en deze app is ook geschikt voor de Apple Watch. Volgens de help site moet je de route tonen op je Iphone en wordt deze daarna weergegeven op je watch als je daar topo gps opent. Echter, ik zie geen route. Mis ik iets? Doe ik iets verkeerds? Heeft iemand Topo GPS op zn Apple Watch die weet hoe ik wel mijn routes kan zien en volgen?
En eventuele andere tips voor routeplanners die goed werken op de Apple Watch?
Hoor het graag, dank vast!
Sas67
Geplaatst: 24-12-21 21:57
Hoi TS, ben jij hier nog wijzer over geworden? Sinds kort heb ik een Applewatch maar gebruikte TopoGPS altijd op mijn Iphone. Op mijn watch kan ik niet inzoomen en geen routes zien.
Ik had dus inderdaad hetzelfde, zelfs nog een bericht gestuurd via de Apple store naar topo gps, maar kreeg daar echt een onzinnig antwoord. Ik gebruik nu foothpath, veel fijnere app ook! Je kan routes maken door met je vinger te tekenen op t scherm of gewoon via je computer en dan opslaan. Als je een route wilt rijden, zoek je die op je telefoon en open je het. Daarna klik op “instructies naar watch” en dan kan je het op je watch openen. en je kan instellen dat je een signaal krijgt als je af moet slaan. Ook kan je je routes daarmee tracken en daarna opslaan. Ik wil niet anders meer!