Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die stel ik mezelf ook af en toe. Ik heb een auto uit 2003, en elk jaar ook wel weer wat reparaties. Niets heel geks, meestal gewoon echt slijtage. Tot nu toe doen we het nog wel elke keer omdat hij verder goed rijdt en een fijne, praktische auto is. Maar wanneer is het het niet meer waard?
Century schreef:Goede vraagdie stel ik mezelf ook af en toe. Ik heb een auto uit 2003, en elk jaar ook wel weer wat reparaties. Niets heel geks, meestal gewoon echt slijtage. Tot nu toe doen we het nog wel elke keer omdat hij verder goed rijdt en een fijne, praktische auto is. Maar wanneer is het het niet meer waard?
Tot nu toe kijk ik gewoon per keer wat er aan de hand is en hoe duur het is. Bij echt grote dingen zoals jij noemt - versnellingsbak - zou ik ook gaan twijfelen of hij dat nog waard is.
. Wel nog 300,- inruil gekregen omdat hij zoveel 'opties' had
.
Wij hielden ook altijd 300 euro aan, maar versnellingsbak is echt heel kostbaar.
Terwijl hij €2500 had gekost. Maar ja, 't was wel een fijne auto en van tevoren weet je natuurlijk niet dat er elke keer iets nieuws is. Zat ook veel pech bij. Toch elke keer betaald want een nieuwe auto heb je ook niet voor dat geld. Tot er een paar grote reparaties tegelijk aankwamen, kosten minimaal €1500. Toen was het wel klaar.