Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roulette_
Berichten: 1065
Geregistreerd: 15-10-12

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 11:57

Eens met de vorige berichten, alle tops zijn suggesties, voel je absoluut niet verplicht wat dan ook te kopen.
Juist de verrassing is het leukste!

Vogelvoer is bij mij een lastige, we hebben veel vogels in de wijk en ik vind het heerlijk om die in de tuin te hebben. Echter, de katten van mijn directe buren komen helaas ook graag in mijn tuin en klimmen in mijn bomen, ze hebben wat ik gezien heb nog geen vogel gevangen, maar ze proberen het absoluut.
Iets om de katten uit mijn tuin te houden is wel een top, vind het zo’n onzin dat een paard/hond/konijn/willekeurig ander huisdier op je eigen terrein hoort te blijven maar katten zo maar los mogen lopen overal. Deze zijn ook wel echt vervelend hoor, als ik niet enorm oplet zitten ze in mijn schuur of lopen ze mijn huis binnen en toen ze jong waren meer dan eens thuis gekomen met een paniekerende kat in de tuin, omdat het beest mijn tuin wel in kwam, maar niet meer uit…

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 12:24

Hoewel mijn katten ook rondlopen, snap ik zeker wel je irritatie Roulette_. Je hebt eigenlijk wel gelijk ook!

Ik ben fanatiek spaarster van Blond Amsterdam! Ik heb al best veel, maar vind alles leuk, dus altijd welkom :D . Harry Potter vind ik ook geweldig! Verder doet Disney het qua films hier ook erg goed.

Ik vind het leuk om in mijn vrije tijd lekker creatief aan de slag te gaan, dus daar wat leuks voor is ook leuk. Verder gaan wij op zolder een studeer-/hobbykamer maken, dus leuke spulletjes om die werkplek in te richten zijn ook leuk.

Enne,gefeliciteerd Alja!

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 15:56

Eventjes een beetje bijgelezen, blond Amsterdam is niet echt iets voor mij. Ik ben wel fan van gamen en nu mega into The Witcher. Ik hou verder ook van creatief bezig zijn! Ook las ik hiervoor iets over bakdingen, en leuke koekvormpjes en of bakblikken zijn ook welkom!

Tancreda4

Berichten: 24116
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 16:31

Zo'n champignonsnijder vind ik wel echt een leuk hebbedingetje trouwens. Ondanks dat ik niet zovaak champignons eet :=

Sterkte Blinnii :(:)


idinn schreef:
Ik roep m'n vriend.. kan die stuntelen met de doorgesleten ovenwant :')

Pleisters en brandwondenzalf voor Idinn dr hubbie erbij in het pakket :')

Wat Blinnii schrijft geldt ook voor mij. Ik roep af en toe een en ander, maar dat is niet een verlanglijstje of iets dat is perse wil hebben. Maar meer leuke ideetjes die eventueel twijfelde santa's kan helpen. Absoluut geen verplichting daar wat van te geven.

ThornForest
Berichten: 528
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 18:05

idinn schreef:
Wat Blinnii schrijft geldt ook voor mij. Ik roep af en toe een en ander, maar dat is niet een verlanglijstje of iets dat is perse wil hebben. Maar meer leuke ideetjes die eventueel twijfelde santa's kan helpen. Absoluut geen verplichting daar wat van te geven.


Idem.


Blond Amsterdam maak je mij niet blij mee. eisersnijder etc heb ik al.

Ik word ook wel heel blij van mooie planten in (witte) potten. Ik ben niet zo van kleur in mijn interieur ivm een burn out in het verleden. Hierdoor heb ik al snel last van teveel prikkels %) en moet mijn interieur rustig en licht zijn. :o

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10479
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-21 18:18

Ik ben nog op zoek naar leuke overschatten voor 1 of 2 personen :)

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 19:04

ynskek schreef:
Ik ben nog op zoek naar leuke overschatten voor 1 of 2 personen :)



De watte? :o?

Geen auto correct dat je ovenschalen bedoeld?


* Voelt zich weer eens een holbewoner, mocht dit echt een bestaand iets zijn * _O-

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78598
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 19:08

Overschat jezelf niet ynskek. _O-

fohadie
Berichten: 4316
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 19:11

Een overschatting voor 1 a 2 personen! _/-\o_ _O- die hoef ik niet hoor, die heb ik genoeg in huis. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 19:24

Ynskek, heb je daar een voorbeeldplaatje van? :+

Oh, van mij mag er ook absoluut iets heel wat anders in het pakket. Mijn originele top lijst is niet voor niks heel kort met weinig details. Zelfs als er perongeluk een echte flop tussenzit kan ik dat waarderen. Gaat om de moeite tenslotte en het pakket er omheen is uiteindelijk het leukste!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-10-21 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 19:25

:')

Ik heb nog een top! (hier komen geheid grappen over :x ) Een muts met een gat er in :o
Ik bedoel dus zo'n gebreide ding voor op je hoofd waar je een staart door heen doen

Ashleytjuhh

Berichten: 6698
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 19:30

ik zeg niks :x

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 19:38

Ashleytjuhh schreef:
ik zeg niks :x

Ik wist dat jij ging reageren _/-\o_



Ohhhja mocht iemand (mijn SS) straks foto's willen van mijn drakenmerrie, uberknappe kinderpony of stronteigenwijze hond. Let me know. ik vergeet steeds mijn profiel te updaten ;)

J00P

Berichten: 614
Geregistreerd: 22-11-15

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 19:43

Heet dat niet gewoon een hoofdband :P

Ik doe ook mee omdat ik niet weet wat ik krijg dus ik laat me graag verrassen. Dus ss voel je vrij. Als je het met zorg uitzoekt en je denkt dat ik het leuk vind , dan is het goed.

NatuurlIjk vind ik het ook leuk om iets te kopen voor mijn toekomstige lootje *D {:}

StonedRomy

Berichten: 7547
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 19:49

Ik wil wel alles van mijn top lijst. Alles. :j

rockwitch

Berichten: 11752
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 19:49

Afbeelding

Dit is ook wel een tip. Vind handschoenen met vingers eigenlijk super irritant maar deze lijken me wel lekker. Alles van Outlander is goed.

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14498
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 19:55

rockwitch schreef:
[ [url=m/OlEfZK.png]Afbeelding[/url] ]

Dit is ook wel een tip. Vind handschoenen met vingers eigenlijk super irritant maar deze lijken me wel lekker. Alles van Outlander is goed.


Oh dit is ook echt een top! Heel goed idee. Altijd last van mijn litteken op mijn pols in de winter vanwege de kou. Doet dan gewoon zeer. Dus handwarmers zoals dit met open vingers is dan echt ideaal

Yinthee
Amadeus <3

Berichten: 4164
Geregistreerd: 16-05-08
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 20:04

:j ik sluit me helemaal aan bij de vorige reacties, ik roep ook gewoon dingen om een idee te geven maar absoluut geen must. En flops benoem ik omdat ik het zonde zou vinden bepaalde dingen te krijgen die vervolgens in een laatje verdwijnen of ergens anders waar ze nooit meer boven komen :') maar voel je inderdaad vrij om me te verrassen, dat is juist het leuke hier aan.

En verder heb ik het gewoon echt heel erg druk met andere dingen op het moment dus amper tijd voor bokt etc. dus daarom reageer ik soms even kort en klets ik verder niet echt mee momenteel :)

IMAY1990

Berichten: 1902
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 20:05

Ik weet niet of ik dit in welk SSS topic dan ook eerder heb genoemd, maar ik doe sinds anderhalf jaar aan wielrennen. Onderhoudsspul voor de racefiets is voor mij een top, of leuke sokken voor tijdens het fietsen. Een andere top is een leuke badmuts of zwembril of opvallende handdoek of iets in die richting. Met geurkaarsen doe je me geen plezier, met van die hele dikke slofsokken wel.

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 20:06

haha nee niet een hoofdband , deze heeft bovenop een klein gaatje waar je je haar doorheen kan trekken waardoor je een staart hebt , en de rest van je hoofd is warm.
Vorige winter heb ik er 2 versleten op stal

Opgezocht, blijkbaar heet het een Messy Bun Beanie

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 20:07

J00P schreef:
NatuurlIjk vind ik het ook leuk om iets te kopen voor mijn toekomstige lootje *D {:}



Zo loop ik nu door de winkels heen van ” oh dat vind die ene leuk en ah dat is een grote mok,dat willen sommige ook en oeh aparte koffie (jegh)

En vervolgens loop je met niks de winkel uit want je vergeet gewoon wat je zelf moest kopen :')

NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 20:36

Ik meld mij hierbij af voor de SSS editie van dit jaar. Hoewel ik gister het posten hier heb opgepakt, na uitleg aan het beheer dat ik helaas niet actief ben geweest ivm intensieve zorgen om en voor mijn zieke paard welke ik nu een week geleden heb moeten laten inslapen... wat verdomd veel pijn en verdriet doet... Ontvang ik nu alsnog een PB van het beheer dat ik op de twijfellijst sta en meer moet gaan posten om definitief deelnemer te mogen zijn. Terwijl ik aan heb gegeven dit op te pakken en dat deze week ook heb gedaan.

Deze manier van doen en de toon van communicatie van het beheer hierin vind ik persoonlijk erg absurd en onempathisch, en niet waar de gedachte van een secret santa zijn voor mij om ging. Dat ging om anderen blij maken, wat afgelopen jaren volgens mij wederzijds erg leuk bevallen is telkens. Maar het hoeft niet op deze manier van mij, dit staat echt heel ver af van iets leuks of liefs doen voor elkaar, wat een rotactie :n
Laatst bijgewerkt door NikkiDeKerf op 25-10-21 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

Berichten: 25658
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 20:43

NikkiDeKerf schreef:
Ik meld mij hierbij af voor de SSS editie van dit jaar. Hoewel ik gister het posten hier heb opgepakt, na uitleg aan het beheer dat ik helaas niet actief ben geweest ivm intensieve zorgen om en voor mijn zieke paard welke ik nu een week geleden heb moeten laten inslapen... wat verdomd veel pijn en verdriet doet... Ontvang ik nu alsnog een PB van het beheer dat ik op de twijfellijst sta en meer moet gaan posten om definitief deelnemer te mogen zijn. Terwijl ik aan heb gegeven dit op te pakken en dat deze week ook heb gedaan.

Deze manier van doen en de toon van communicatie van het beheer hierin vind ik persoonlijk erg absurd en onempathisch, en niet waar de gedachte van een secret santa zijn voor mij om ging. Dat ging om anderen blij maken. Van mij hoeft het niet op deze manier. :n

Ik had ook de pb gehad terwijl ik vanmorgen weer was begonnen met meelezen en gepost heb...
Zou het oprecht jammer vinden want vind het idd heel erg leuk om iemand blij te maken met een pakje :)
Ben een paar weken geleden bevallen van m’n tweede kindje en bokt en dan vooral een topic wat zo snel gaat staat dan toch op een lager pitje...

justdiesel
Berichten: 4958
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 20:48

Ik vind het altijd erg leuk om spullen voor vogels in de tuin te doen, alleen komen daar helaas kraaien en eksters op af en laat ik die beesten nou net niet leuk vinden!
Ook muizen komen op dat eten af, die hoef ik ook niet in mijn tuin haha

@Blinnii, ach gosh arm meisje....
Heel veel beterschap voor je moppie, zo zielig.

@Neonlight, hier in de straat is helaas een klein egeltje aangereden en was al overleden toen ik het zag liggen. zooo zielig.....

Ik sluit me bij de rest aan dat ik ook niet alleen tops hoef, ik vind het al heel leuk om mee te doen en verrast te worden.

@Daan13, dat heb ik ook, zoveel leuke spulletjes die je tegenkomt nu.
En zal je zien dat als we eenmaal wel lootjes hebben ik niks kan verzinnen haha
Vind het altijd erg moeilijk om iets voor een ander te bedenken.

@Nikkiedekerf, wat jammer.......

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 21:08

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Naar aanleiding van de berichten van Nikki en Alja plaats ik toch dit bericht.

Onze positie als beheer is heel lastig, iedereen heeft namelijk een reden om minder actief te zijn, even niet te kunnen reageren, of eventjes afwezig te zijn. Maar wij hebben niet alleen met jullie als deelnemers/lootjes te maken, maar ook met jullie als Santa's.

De "twijfellijst" was voor ons dit jaar een hele moeilijke lijst.
Wij hebben er meerdere uren over gesproken wat wij moesten doen.
Want iedereen heeft een reden om niet te kunnen reageren en de meeste redenen zijn verdomd goed ook.
Maar voor een Santa is iemand met 3 berichten, niet leuk, en daar moeten wij ook aan denken.
Dat brengt ons in een enorm lastig parket, want wat heeft prioriteit?

Wij hebben vandaag een complete lijst gemaakt met daarin hoeveel berichten er zijn geplaatst, hoeveel van die berichten er nuttig waren voor een Santa, wanneer het laatste bericht is geweest, of de deelnemer al vaker heeft mee gedaan, zijn er eerder "problemen" geweest met activiteit, en wat is de reden voor de afwezigheid?

Dan kunnen we honderd verschillende redenen bedenken waarom je wel mag mee doen of waarom niet, maar niks is eerlijk en niks voelt goed.
Wij sluiten ook liever niemand uit, dit doen wij echt niet voor onze lol!
En daarom hebben wij nog eenmaal een bericht gestuurd met daarin de vraag alsjeblieft de activiteit te verhogen om te voorkomen dat wij de noodgedwongen toch die keuze moeten maken om de deelnemer uit te sluiten.
Wij hebben zonder uitzondering dit bericht naar iedereen van deze zogenaamde "twijfellijst" gestuurd, omdat dat het meest eerlijke is om te doen.

Vinden wij het leuk om dit bericht te sturen? Nee, absoluut niet.

Maar ik ben het wel eens met de ena laatste zin van Nikki, Secret Santa draait voor ons om het blij maken van anderen, maar helaas worden wij daarom als beheer wel gedwongen om ons af en toe wat "harder" op te stellen, om het voor iedereen leuk te houden en om hopelijk aan het einde van de rit, iedereen blij te kunnen maken.

Ik hoop op jullie begrip hiervoor.