Bokkers met Colombiaanse roots?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Bokkers met Colombiaanse roots?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-21 21:40

Hee,

Sinds mijn zoektocht die al een paar weken duurt niet opschiet wil ik het groots aanpakken. Bokt weet altijd wel raad.

Ik ben namelijk op zoek naar 2 Colombiaanse dranken die in Nederland vrijwel niet te krijgen zijn. Uren gegoogled en uiteindelijk op een website terecht gekomen, met een winkeltje in Breda die het zou hebben.
Ondertussen 4 weken aan het bellen, het zou afgelopen vrijdag op transport vanuit de supplier komen maar het zat er niet bij.
3 andere websites gekregen, die ga ik mailen maar aangezien ze het al niet op de website hebben staan, gok ik dat ze hem niet hebben.

Proberen te zoeken in België, ook daar lijkt het niet te krijgen, evenals Duitsland.
In Nederland liggen 3 goede Colombiaanse restaurants, daar wil ik nog even navraag doen (als ik vind welke het zijn, ik weet dat ze bestaan).

Aangezien het een beetje tot eens dood eind lijkt te lijden hoop ik dat er bokkers zijn die Colombiaanse nationaliteit of roots hebben en meer thuis zijn in deze cultuur (in Nederland) en me wellicht vooruit kunnen helpen.

Dus, zijn er bokkers die met me mee willen googelen in mijn zoektocht naar m’n drankjes?

Via PB kan ik uitleggen wat ik precies zoek ;)

Bedankt!

Palmera

Re: Bokkers met Colombiaanse roots?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 23:18

Waarom plaats je de naam van de drankjes niet gewoon hier? Gegarandeerd dat zat bokkers je dan al een eind op weg hadden kunnen helpen.

Ik heb twee colombiaanse vrienden, dus als je hier gewoon de naam had geplaatst had ik allang geappt.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 01:32

Zou dan wel de drankjes plaatsen :+ zo kunnen we weinig betekenen.. denk dat je met een Spaanstalige bokker al heel ver komt. Ook bij argentijnse restaurants proberen of andere Latijns Amerikaanse restaurants en winkels.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-21 22:18

Was inderdaad handiger geweest, maar goed OP kan ik niet meer aanpassen.

Gaat om Postobon Manzana 2L flessen, die zijn nog wel te krijgen.
En Poker Cerveza, blik of flesje maakt niet uit.

Ik heb een restaurantje gevonden in Amsterdam die het op de menukaart heeft staan, die ga ik mailen of zij mogelijk wat kunnen/willen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 22:50

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 09:59

https://www.rn-productoslatinos.nl/

Als je dit bedrijf eens benaderd? Postobon Manzana hebben ze in ieder geval, wie weet kunnen ze ook aan Poker komen?

Edit: ze hebben ook een fysieke winkel in Den Haag

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 18:33

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-21 21:52

Dank je wel!
Ik heb contact gehad met de winkel van Palerma haar linkje! Die gaan kijken of ze naar mijn ZIP verzenden en wat het gaat kosten. Hopelijk kunnen die.

RN-productos had ik gevonden, gemaild maar nog geen reactie. Evenals de restaurantjes die ik had gemaild. Ik wacht geduldig af.

Postobon is best goed te krijgen, alleen die geliefde poker blijft lastig. Ik blijf mailen naar alles wat jullie sturen, voorraad wordt hier nooit slecht zeg maar.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 22:33