Ik werk met alleenstaande minderjarige vluchtelingen en een van mijn pupillen heeft helaas sinds twee maanden de diagnose diabetes type 1. Het ziekenhuis wil graag actief betrokken blijven, door zijn Freestyle Libre uit te kunnen lezen. Nu kan zijn huidige telefoon dit eigenlijk niet, en andere opties zijn organisatorisch een beetje lastig
. Nu is het zo dat ik even rond wil kijken in overleg met mijn baas, om voor deze pupil per uitzondering een betaalbare (refurbished) smartphone te faciliteren (per voorkeur Android bestuurd, gezien hij dit al heeft) die ook die Freestyle Libre kan uitlezen en de app daarvan kan draaien!
Ik zit zelf helaas volledig in de iPhone/Apple producten en een andere collega die ik veel spreek ook. Wij hebben er dus helaas weinig verstand van betreft Android opties en kennen alleen de duurdere modellen.
Ik hoor graag van jullie telefoons die dit goed kunnen draaien die ook nog een aantal jaren dit zouden kunnen doen. Andere opties voor uitlezen en nar het ziekenhuis te sturen hoef ik voor nu liever niet te horen, omdat dit binnen de organisatie moeilijker gaat dan dat ik hier kan uitleggen.
Lieve bokkers, doet uw werk. Ik hoor graag opties van jullie
. Ik weet niet welke libre het om gaat, maar het uitlezen via de laptop is dus het probleem. Maar je aanbod waardeer ik onwijs. Bedankt voor je linkje, daar kan ik zeker wat mee! Jammer dat het zo weinig modellen lijken te zijn