. Zit altijd als een idioot in het rond te stampen en slaan terwijl ik de konijnen voer, en nóg slagen die beesten erin mij te steken! Het zijn dan ook nog eens geen normale muggenbeten hoor. Worden enorm dik en jeuken niet normaal hard. Ik krab er bewust niet aan, maar die dingen jeuken continu. Niks helpt tegen de jeuk, heb al verschillende sticks geprobeerd, maar ook azijn, en heb bij de apotheker uiteindelijk zelfs zalf met cortisonen gehaald, zelfs dát helpt niet. Ik word er 's nachts ook gewoon wakker van en kan dan echt niet meer slapen. Enige wat dan helpt is ijs gaan halen om ertegen te leggen. Maar zo kan ik iedere nacht wel twee keer mijn bed uit natuurlijk want blijft maar een 3-tal uur koud. Mijn enkels zijn ook zo dik als het maar zijn kan, zit dan ook nog eens tegen de rand van mijn schoenen, super vervelend. Dus, wat mijn vraag eigenlijk was, bestaat er iets wat ik in de buurt van de konijnenren kan plaatsen om echt muggen mee te vangen/doden? Net zoals je voor bijen bijvoorbeeld van die omgekeerde flessen met iets zoets in kan maken. Tips tegen de jeuk zijn ook altijd welkom.
. Ik dacht wel dat het daaraan zou liggen maar het zwembad zal nog niet meteen gemaakt zijn, dus ik kan er momenteel weinig aan doen helaas...