Snadrem schreef:Ik wil geen twee verschillende boterhammen op elkaar. Ze moeten passen. Dus zoals ze in het brood zaten, zo moeten ze ook op elkaar met beleg er tussen. Niet gedraaid of omgekeerd.
En ook zeker niet een boterham uit het ene brood met een boterham uit het andere brood.
Mijn vriend moest er even aan wennen, maar inmiddels snapt hij ook dat de wereld zoals wij hem kennen nooit meer hetzelfde zal zijn als we de broodregel niet respecteren.
Ja, maar dat is ook gewoon stom als het niet goed past. Zeker als je dan twee verschillende maten brood hebt, zoals zo'n hoge smalle en dan zo'n lage brede. Nee, 2 sneetjes brood moet inderdaad de 2 naast elkaar zijn, en niet gedraaid.
Ik heb in de ochtend een vaste routine in de badkamer, en als mijn man dan tussendoor binnenkomt (vrij klein, dus je loopt elkaar in de weg) dan is dat helemaal verstoord.
Ik heb heel lang altijd met mijn rechtervoet op de bovenste traptrede willen staan. Of ik nu naar boven of beneden ging. Tot mijn instructrice zei dat ik wat scheef op het paard zat, en dat moest veranderen. Dus werd het vanaf toen mijn linkervoet
. Inmiddels wat meer losgelaten, maar ik merk dat het automatisme er nog behoorlijk in zit.