Al lange tijd heb ik gezegd diergeneeskunde te willen studeren. Echter, rond mijn middelbare schooltijd had ik mijn twijfels, omdat ik ook psychologie erg leuk vond. Uiteindelijk ben ik toen voor psychologie gegaan en daar inmiddels mee klaar. Ik ben nu bezig met promoveren, maar ben daar begin volgend jaar mee klaar.
Maar nu… eigenlijk heb ik de laatste jaren steeds meer spijt dat ik niet toch voor diergeneeskunde ben gegaan. Daarom wil ik het eigenlijk tóch alsnog proberen. Financieel hoop ik het te redden met hulp van vriend en daarnaast inkomsten vanuit mijn werk als kattentrimmer (wat ik doe naast promoveren). Maar toch ook die twijfel: ik ben dan 27 als ik start, dus pas 33 als ik klaar ben. En kan ik het uberhaupt nog wel, weer helemaal de studie in? Om nog maar te zwijgen over het beperkt aantal plekken voor de studie
Heeft er iemand ervaring met deze studie starten op latere leeftijd? Hoe is dat bevallen? Altijd fijn om even te sparren met “lotgenoten”

Gewoon ervoor gaan hoor als het kan.
). Helaas ga ik het financieel niet redden, zeker niet met het instellingstarief. Als tijd en geld voor jou geen probleem is zou ik het doen! In mijn studie ben ik ook vaker 'oudere' studenten tegengekomen (van 30 tot 50).