Toen de verkoop was geëindigd kregen wij te horen dat de spullen ongeveer na 2 weken er gingen zijn en dat dan in de groepsapp werd geplaatst. Weken gingen voorbij en na 6 weken plaatste ik toch maar een app in de groep. Of alles in orde was met de bestelde spullen en wanneer ik er achter kon. Vrij snel werd ik door de kennis privé genomen dat de spullen er waren maar zij mij was vergeten verwittigen. Ze ging ze de week erop langs brengen om het goed te maken. Week was voorbij en ik kreeg een bericht dat ze in quarantaine zaten. Ze ging het opsturen. Ik gaf aan dat dat geen probleem was en ik graag de kosten daarvoor droeg. 2 dagen geen reactie. Daarop stuurde ik dat ik er ook wel achter wou komen. Wederom geen reactie. Na 4 dagen bericht. Quarantaine was binnen x aantal dagen voorbij en dan ging het per direct op de post. Terwijl ze in quarantaine zat was ze erg actief op social media met het posten van uitstapjes
Goed, de periode van quarantaine ging voorbij en wederom, geen pakket. Weer contact opgenomen. Ze had geen tijd meer gehad en was nu op vakantie. Maar haar mama ging het posten! Uiteraard verstreken de dagen weer en, geen pakket. Ondertussen is ze al even terug uit vakantie en nog steeds geen pakket. Ik heb al gevraagd achter een T&T, ik heb al gevraagd achter een adres, maar ik krijg maar geen antwoord. Ondertussen zijn wij ongeveer 3 maand verder en ik wil gewoon mijn spullen. De tupperware consulente zegt niets te kunnen doen want de spullen zijn wel degelijk geleverd. En nu? Kan ik hiervoor aangifte doen?
Ze zou het nu deze namiddag brengen want ze vertrouwd de post niet. Ik vind het allemaal maar gek. Ik gok dat er dus ook nooit een verzendlabel is aangemaakt en er dus helemaal niets heeft klaar gestaan om te verzenden