Bestelling geplaatst, nog steeds niets ontvangen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bestelling geplaatst, nog steeds niets ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:25

3 maand terug organiseerde een verre kennis een online Tupperware verkoop. Ik heb daar rond de €100 aan spullen besteld. De verkoop werd geleid door een Tupperware verkoopster.

Toen de verkoop was geëindigd kregen wij te horen dat de spullen ongeveer na 2 weken er gingen zijn en dat dan in de groepsapp werd geplaatst. Weken gingen voorbij en na 6 weken plaatste ik toch maar een app in de groep. Of alles in orde was met de bestelde spullen en wanneer ik er achter kon. Vrij snel werd ik door de kennis privé genomen dat de spullen er waren maar zij mij was vergeten verwittigen. Ze ging ze de week erop langs brengen om het goed te maken. Week was voorbij en ik kreeg een bericht dat ze in quarantaine zaten. Ze ging het opsturen. Ik gaf aan dat dat geen probleem was en ik graag de kosten daarvoor droeg. 2 dagen geen reactie. Daarop stuurde ik dat ik er ook wel achter wou komen. Wederom geen reactie. Na 4 dagen bericht. Quarantaine was binnen x aantal dagen voorbij en dan ging het per direct op de post. Terwijl ze in quarantaine zat was ze erg actief op social media met het posten van uitstapjes >;)

Goed, de periode van quarantaine ging voorbij en wederom, geen pakket. Weer contact opgenomen. Ze had geen tijd meer gehad en was nu op vakantie. Maar haar mama ging het posten! Uiteraard verstreken de dagen weer en, geen pakket. Ondertussen is ze al even terug uit vakantie en nog steeds geen pakket. Ik heb al gevraagd achter een T&T, ik heb al gevraagd achter een adres, maar ik krijg maar geen antwoord. Ondertussen zijn wij ongeveer 3 maand verder en ik wil gewoon mijn spullen. De tupperware consulente zegt niets te kunnen doen want de spullen zijn wel degelijk geleverd. En nu? Kan ik hiervoor aangifte doen?

noviceh

Re: Bestelling geplaatst, nog steeds niets ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:30

Weet je waar ze woont? Dan zou ik er naartoe rijden.

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:31

Wellicht eens in de groepsapp vragen of er meer mensen zijn die ook nog niets ontvangen hebben? Als er meerdere zijn die in dezselfde situatie zitten, dan kun je met elkaar misschien wat druk er op zetten?

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:32

Naar daar rijden en aanbellen? Of ultimatum geven van wanneer je het verzonden wilt hebben (mét bewijs) en indien niet, dat je alles openbaar zou maken op sociale media? Misschien dat druk wellicht kan werken.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:39

ik zou doen alsof mijn neus bloed en gewoon in die originele app groep een bericht zetten. In de trant van " Goh wanneer worden die spullen nou eens geleverd?" en dan kijken wie en hoe er gereageerd wordt. Misschien voelt die kennis zich dan geroepen om de boel op te sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:41

Ik heb helaas geen adres. Ik kwam haar vooral tegen bij evenementen. Het is een verre kennis.
De rest heeft netjes na 2 weken de producten gehad.

Ik heb daarnet op aanraden van Jolynne gestuurd dat ik nu echt die T&T moet hebben want anders. Ze reageerde echt per direct opeens :wow: Ze zou het nu deze namiddag brengen want ze vertrouwd de post niet. Ik vind het allemaal maar gek. Ik gok dat er dus ook nooit een verzendlabel is aangemaakt en er dus helemaal niets heeft klaar gestaan om te verzenden >;)

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:43

Top, hopelijk maakt ze het waar!

En anders haar even opzoeken op facebook en via via zo aan haar adres komen. :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:43

Moestuin schreef:
Ik heb helaas geen adres. Ik kwam haar vooral tegen bij evenementen. Het is een verre kennis.

Ik heb daarnet op aanraden van Jolynne gestuurd dat ik nu echt die T&T moet hebben want anders. Ze reageerde echt per direct opeens :wow: Ze zou het nu deze namiddag brengen want ze vertrouwd de post niet. Ik vind het allemaal maar gek. Ik gok dat er dus ook nooit een verzendlabel is aangemaakt en er dus helemaal niets heeft klaar gestaan om te verzenden >;)

Ik zou dit eigenlijk ook melden bij Tupperware zelf.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:47

Ik zou idd ook via de appgroep de druk wat opvoeren. In het openbaar vragen wanneer je je spullen krijgt, en aan de anderen vragen of zij wel hun bestelling hebben ontvangen.
Kijken hoe ze dan reageert.

Edit: oh ze komt het dus vanmiddag brengen. Ben benieuwd :D

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:49

Tupperware is gestopt toch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:56

In België niet :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 10:04

Ayasha schreef:
Moestuin schreef:

Ik zou dit eigenlijk ook melden bij Tupperware zelf.

Dit zou ik ook doen, want deze verkoopster is niet bepaald representatief voor het merk en daar willen ze zichzelf vast niet mee associëren.
TS: Ik ben benieuwd of je het nu wel krijgt. Wat een raar excuus dat ze de post niet vertrouwd. Heeft ze het bij de rest ook soms thuis gebracht? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 10:16

Ja ik vind het ook gek hoor… Ik had het op social media zien voorbij komen en weet wel het dorp waar ze woont. Dat is nu niet echt naast de deur dus ik had gevraagd of ze wou verzenden want anders ging ik het laten gaan. Dat was zeker geen probleem en ik was niet de enigste. Het stond ook in de openingpost. Ophalen en verzenden mogelijk.

Ik vind het echt allemaal maar erg vaag en ben benieuwd of ze effectief komt deze middag.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 10:39

Als ze vanmiddag de spullen niet heeft gebracht zou ik een blond haar en blauwe ogen actie via de whatsapp groep doen: "Nou, da's ook raar, hadden we op <datum> deze online Tupperware party, heb ik vandaag nog steeds mijn bestelde spullen niet binnen. Dat duurt wel erg lang."

Komen er vanzelf wel reacties van anderen of zij ook nog steeds zitten te wachten of, nog raarder, hun spullen binnen 2 weken binnen hadden ...

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 10:45

En dan hopen dat de spullen nieuw zijn en in de verpakking zitten nog...Raar verhaal hoor. Ben benieuwd of het nog komt!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 10:53

En anders gewoon je geld terug eisen.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 11:08

Of Tupperware hierover aanschrijven

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 11:19

StalNollie schreef:
Of Tupperware hierover aanschrijven

Als ik het goed lees heeft Tupperware hier niets mee te maken. De spullen liggen bij de kennis die de party heeft georganiseerd, niet bij de verkoopster.

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 11:45

Ik zou een uiterste deadline geven en daarbij aangeven dat, wanneer je de spullen dan nog niet hebt ontvangen, je helaas niets anders kan doen dan haar in gebreke stellen. Je hebt al wel betaald neem ik aan?

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 11:59

Charmaine schreef:
En dan hopen dat de spullen nieuw zijn en in de verpakking zitten nog...

Dit was ook mijn gedachte.
En check ook of je alles krijgt wat je hebt besteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 12:04

Ze zou hier elk moment kunnen zijn. Ben ook ontzettend benieuwd. Ik ga uiteraard alles goed en uitgebreid controleren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 12:42

Het is er, nieuw en compleet :D Ik ben dus duidelijk altijd veel te lief en geduldig :')

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 12:43

Heeft het toch gewerkt *\o/*

En nu in ieder geval niets meer kopen bij diegene haha

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 12:44

Gelukkig. Heb je nog gevraagd waarom je er zo achteraan moest zitten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 13:03

Ja, dat heb ik gedaan. Ik ga niet alles online plaatsen maar er is een groot deel miscommunicatie geweest tussen haar en haar moeder omtrent het verzenden waardoor het zelfs nooit is ingepakt geraakt. Verdere verklaringen waren erg privé van haar uit dus die plaats ik niet online :) Aller sinds, het is er nu en het is de laatste keer geweest dat ik mee doe aan zo een online party :')