Whatsapp foto's in galerij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MoppieFilou

Whatsapp foto's in galerij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-21 10:16

Ik zit op WhatsApp in enkele groepen waarvan ik echt niet alle foto's in mijn galerij wil krijgen want dan krijg je na een tijdje meer dan 2000 foto's en begin dan maar eens te zoeken welke je nog nodig had :+ . Had daarom de functie waarbij WhatsApp alle foto's automatisch in je galerij doet verschijnen uitgezet. Er zijn echter ook foto's die ik wel wil bijhouden, maar ik zie niet hoe ik dat voor slechts enkele foto's handmatig kan doen. Nog handiger zou zijn dat je het enkel voor bepaalde groepen uit kan schakelen, maar dat is al helemaal niet mogelijk denk ik. Het enige wat ik nu gevonden heb is de foto's (één voor één :roll: ) doorsturen naar mijn eigen Messenger, om ze dan via daar op te slaan in mijn telefoon. Maar dat is ook geen doen als je eens wat meer foto's op moet slaan. Iemand dé tip hiervoor?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 10:22

Als je de foto opent zodat hij groot op je scherm staat, de drie puntjes rechtsboven en dan weergeven in Galerij.

Zul je ze nog steeds handmatig moeten doen maar dan hoef je ze niet eerst door te sturen.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-21 10:27

Oh dat wist ik niet, bedankt! Is alleszins beter dan via een omweg opslaan!

Edit: Heb het even geprobeerd, en dan zie ik ze inderdaad in mijn galerij verschijnen, maar als ik dat dan weer dichtdoe en mijn galerij open zijn ze nergens opgeslagen. Hoe doe ik dat dan?