Whatsapp geen meldingen meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Whatsapp geen meldingen meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-21 22:01

Wat is dit nu voor iets raars ? :+ Ik krijg sinds vorige week ineens geen meldingen meer op mijn scherm bovenaan. Alleen het whatsapp tekentje in m'n balk maar niet meer dat hij binnenkomt en je de eerste regel kan lopen. Die pop up.

Nu kijk ik in mijn instellingen, zie ik dit staan. En ik heb gewoon 1 van de nieuwste Android versie geloof ik :+ meer mensen dit ?

Afbeelding

Bienotje

Re: Whatsapp geen meldingen meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 22:15

Ik heb Android ook niet helemaal bijgewerkt eerlijk gezegd en geen problemen mee voorlopig.

Maar 1 vd nieuwste is niet de nieuwste dus eerste idee zou zijn dat updaten en bijwerken

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 22:23

Afbeelding
Ik kreeg afgelopen weken steeds deze melding. Dat heb ik nog niet gedaan. Ik ben benieuwd wat er morgen gebeurt.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 01:39

Je Android is te nieuw zo te lezen. :+
Ik heb de popup meldingen sowieso niet aan staan maar ik krijg inderdaad dezelfde melding als ik ga kijken. Heb Android 11 dus dat kan wel kloppen als ik dit zo lees.

Afbeelding

judithM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 04:59

Nou ik ook niet meer sinds zaterdag of zo. Maar geen melding gekregen. Heb in de instellingen gekeken maar kan niet vinden waar het aan ligt. Vind het wel irritant want moet nu mijn vergrendelscherm helemaal openen om te kijken of er een bericht is...

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-21 07:12

Ik heb versie 11.

Dat inderdaad. Ik weet niet of ik echt pop up bedoel eigenlijk. Maar gewoon dat hij als je op je telefoon zit en er komt een appje binnen dat je hem ziet binnenkomen van wie het is aan de bovenkant. Niet enkel het icoontje.

Nu moet je constant vanaf boven swipen om te zien wie er geappt heeft ipv dat je gewoon je filmpje door kan kijken.

Edit: en hij trilt ook niet meer terwijl ik dat wel heb aangezet. Als ik op trillen duw bij de instellingen in whatsapp dan trilt hij ook niet terwijl hij dat normaal wel doet.

Voor de rest trilt mijn tel wel gewoon , dus het ligt echt aan whatsapp.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 07:54

Klopt, ik heb een nieuwe Samsung en krijg ze ook niet meer, zie alleen een rood cijfertje bij de app staan.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 07:57

Ik had ineens dat mijn gearchiveerde Apps niet meer omhoog plopte. Zo miste ik een hoop apjes. Kwam er later achter dat ik dat ook nieuw moest instellen.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-21 19:36

Heel veel instellingen zijn inderdaad ook terug. Bij mijn vader kreeg hij eerst helemaal geen melding meer, bleek ook ineens uit te staan.

Dan weet ik dat het iig niet aan mijn telefoon ligt maar aan whatsapp.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-21 06:59

Nog mensen last van? Hier nog steeds helaas. En het vervelende is: hij moet elke morgen back-uppen ipv snachts, en hij trilt niet bij meldingen :') Zo irritant.