Verstandskiezen laten trekken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 00:17

een goede vriendin laat ze er morgen uithalen.Ze zijn nog niet allemaal doorgekomen,dus moeten ze nog gaan snijden.Ze gaat volledig onder narcose.Op het moment zelf zal ze er dus vast niets van voelen,maar ze ziet de dagen erop niet echt zitten...

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 00:40

ArwenLune schreef:
Ik moet onder narcose voor een gebits-sanering en krijg dan een soort 'gastoptreden' van een kaakchirurg die die twee kiezen er effies uithaalt. De afspraak is door de ZHtandarts en en kaakchirurg gezamelijk gemaakt, zodoende. Maar je kan het allicht proberen, al zal het ivm soort narcose misschien niet gaan. Bij mij kan het omdat ze toch al in m'n mond bezig zijn.


Poeh heavy zeg...bij mij zal het dan niet gaan waarschijnlijk, want ze gaan achter mijn oor knutselen en boren, mmm.
Sterkte allemaal..

Qtje
Berichten: 75
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Mol - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:31

Tessebes schreef:
Noemen ze het in belgie echt wijsheidstanden??? Hahahahah... dat slaat echt nergens op. Ze het verstandskiezen, vanwege hun verre stand achter in de mond. Haha! Tong uitsteken


Nou, verstandskiezen kan je ook wel op 2 manieren interpreteren hoor: verstands-kiezen!

En ja, wij noemen het wijsheidstanden!!! En ik had er toch lekker 4 Haha!

Groetjes,

Kim

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:49

Ik heb ze ook al een hele tijd niet meer..
Heb ze alle 4 gelijk laten uithalen, onder narcose...
Ik heb er erna wel wat last van gehad, niet echt constant pijn, maar eten ging echt niet... Heb zeker 2 weken van vloeibare dingen geleefd (yoghurt, pudding, soep, ...). Ander 'harder' eten lukte niet, deed pijn bij het proberen knabbelen...

Dus het zijn eigenlijk ver-stands-kiezen ipv verstands-kiezen Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:25

guanacotje schreef:
een goede vriendin laat ze er morgen uithalen.Ze zijn nog niet allemaal doorgekomen,dus moeten ze nog gaan snijden.Ze gaat volledig onder narcose.Op het moment zelf zal ze er dus vast niets van voelen,maar ze ziet de dagen erop niet echt zitten...


Bij mijn bovenkaak waren ze ook niet door (het waren hele kleine puntjes) en heeft de kaakchirurg ze er ook uitgesneden maar gewoon onder verdoving geen narcose. En niet beide in 1 x maar moest een x terug komen als de andere genezen was.