Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik heb daar ook wel bijzondere dingen vandaan gehaald. Je moet alleen wel even opletten voor het beste resultaat. bigone schreef:Ik vind dat nogal een beschuldiging richting Catawiki, ik heb er veel op rondgeneusd maar ben nog geen xenos of Action tegen gekomen.
Yavanna schreef:bigone schreef:Ik vind dat nogal een beschuldiging richting Catawiki, ik heb er veel op rondgeneusd maar ben nog geen xenos of Action tegen gekomen.
Is geen beschuldiging maar een feit...En dingen die retro zijn en bij de action of xenon gekocht zijn, zijn daar dus echt waar voor hoge prijzen als zijnde antiek aangeboden. En deze acties echt uit eerste hand van mensen die het meegemaakt hebben en ook lid zijn van dezelfde fb groepen als ik..
De veilingmeesters moeten teveel aan inbreng taxeren en zijn vaak veilingmeesters die niet beedigd zijn.. Maar als jij het er fijn vind, vooral blijven kijken en kopen.. Een gewaarschuwd mens telt alleen voor 2 is mijn mening.
Je kan dan beter met je spullen naar een goed veilinghuis gaan en niet een die uit zijn voegen gegroeid is en daardoor niet meer de kwaliteit biedt, die je verwachten mag.
En daarnaast heb je ook nog Google lens, die kan je ook wat info verschaffen, maar het is veel je eigen gevoel volgen.
@Heidi_wilco, je hebt idd veel, heel veel groepen, maar er zijn er veel die wel goed zijn en waar dus ook taxateurs van tussen kunst en kitsch bij zitten..