Beveilings app gezocht voor telefoon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

FennyPower

Beveilings app gezocht voor telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-21 09:03

Beetje een gek topic misschien maar ik vertrouw het niet helemaal.
Waarschijnlijk ga ik in mijn slaap onbewust op mijn telefoon.
Ik stuur mijn moeder berichten waar ze niks van snapt.(ik eingelijks ook niet.)
Afbeelding
Ik wil weten of ik die berichten stuur.. In het verleden heb ik een app gebruikt wanneer je je telefoon ontgrendeld dat er een foto gemaakt wordt met de selfie camera.
Ik ben alleen de naam kwijt.
Kent iemand een soort gelijke app?

Ik ben van mening dat ik dit soort berichten niet stuur in mijn slaap, mijn wifi is uit, ik heb een code op mijn telefoon. Er moeten nog een aantal dingen vooraf gebeuren voor ik het verstuur.
Ik lag echt te slapen geloof ik, mijn moeder maakte mij wakker.. En mijn telefoon had geen internet en ik wist niks van het berichtje af :o :')

Ik wil natuurlijk wel graag weten of ik het ben als het vaker gaat gebeuren. Of zou het toch een hacker zijn.

Mjetterd

Re: Beveilings app gezocht voor telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 09:16

Ik verplaats dit topic naar [HTT] Huis, Tuin en Techniek

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 09:19

Ik wil niet gelijk paniek zaaien, maar dit doet me erg denken aan de man op Reddit, die random post it notes vond in zijn appartement. Uiteindelijk bleek dat hij zelf 's nachts ontzettend aan het spoken was geweest en daar niets meer van wist doordat de koolmonoxide in zijn appartement veel te hoog was. En dat is zeg maar best gevaarlijk om lang in rond te lopen.

https://www.reddit.com/r/legaladvice/comments/34l7vo/ma_postit_notes_left_in_apartment/

Dus, heb je een CO-melder? :D

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-21 09:27

Foaly schreef:
Ik wil niet gelijk paniek zaaien, maar dit doet me erg denken aan de man op Reddit, die random post it notes vond in zijn appartement. Uiteindelijk bleek dat hij zelf 's nachts ontzettend aan het spoken was geweest en daar niets meer van wist doordat de koolmonoxide in zijn appartement veel te hoog was. En dat is zeg maar best gevaarlijk om lang in rond te lopen.

https://www.reddit.com/r/legaladvice/comments/34l7vo/ma_postit_notes_left_in_apartment/

Dus, heb je een CO-melder? :D

Als goed is heb ik zo'n melder in huis hangen geloof ik.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 09:38

Telefoon gewoon beneden laten? Die gewoonte om het ding mee naar bed te nemen snap ik sowieso niet zo erg geloof ik...

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-21 10:20

Ibbel schreef:
Telefoon gewoon beneden laten? Die gewoonte om het ding mee naar bed te nemen snap ik sowieso niet zo erg geloof ik...

Het is mijn wekker,anders verslaap ik mij voor werk en het is niet dat ik erop zit en het mij uren wakker houd.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 10:53

Zo'n app zou ik inderdaad weer installeren, kan je er alleen niet mee helpen helaas.

Heb je geen slaapproblemen?
Collega van mijn vriend die is zelfs in de nachten naar beneden om te eten, valt van de trap en breekt zijn sleutelbeen enz, zonder dat het hij het merkt.
Wordt dus echt in de ochtend wakker met een kapot lijf of een leeg bord naast zich.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 11:07

FennyPower schreef:
Ibbel schreef:

Het is mijn wekker,anders verslaap ik mij voor werk en het is niet dat ik erop zit en het mij uren wakker houd.

Andere kant van de slaapkamer leggen? Dat je hem wel hoort maar er echt voor uit bed moet?
Als ik het zo zie denk ik toch dat je aan het "slaap-appen" bent namelijk.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-21 15:37

Hij ligt op mij nachtkastje aan de andere kant van mijn bed. (naast mij heb ik geen kastje.)

Ik heb wel wat slaap problemen ja maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 15:41

Ik moest ook gelijk aan het verhaal denken dat Foaly noemde.

Voor Android heb je de app Lockwatch. Voor de iPhone is er geen vergelijkbare app, omdat Apple apps geen toegang tot functies van de telefoon zoals de camera geeft als deze vergrendeld is.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 15:42

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 16:45

Kan je niet je ontgrendeling op gezichtsherkenning zetten? Dat werkt niet in het donker.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 17:03

MarliesV schreef:
Kan je niet je ontgrendeling op gezichtsherkenning zetten? Dat werkt niet in het donker.

Dat werkt wel in het donker, :))

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 17:18

Een mens kan in zijn (half)slaap meer doen dan hij denkt. Dus als je het zeker wilt weten: Gewoon ergens een goedkope wekker op de kop tikken en je mobiel aan je moeder mee geven. Apps zijn leuk, maar zeggen nog weinig, want ook die kan je best in je (half)slaap ontgrendelen zonder dat je het je de volgende morgen herinnerd. En voor wekkerfuncties hebben ze echt wekkers uitgevonden :j

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 17:43

Of - heb je nog ergens een oude telefoon liggen die je kan opwaarderen tot telefoon?