Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Achterom schreef:ikke schreef:Wellicht is het goedkoper om met betere produkten schoon te maken na het douchen?
Maak jij de douche iedere keer na het douchen schoon dan? Dat is toch geen doen...

Achterom schreef:ikke schreef:Wellicht is het goedkoper om met betere produkten schoon te maken na het douchen?
Maak jij de douche iedere keer na het douchen schoon dan? Dat is toch geen doen...
DuoPenotti schreef:Achterom schreef:Maak jij de douche iedere keer na het douchen schoon dan? Dat is toch geen doen...
Met je handdoek even de cabine afdrogen doet wel wonderen
Maar ik lees ook graag ervaringen, want neem aan dat kalk ook in de leidingen gaat zitten, in de verwarmingsketel enz.
Vjestagirl schreef:Overigens heb ik contact gehad met mijn loodgieter om de Boshuis te laten installeren. Zij rekenen voor de waterontharder en de installatie €2250,-.
Ik heb daarna contact opgenomen met Boshuis zelf, en bij hen kost hetzelfde werk €1670,-. Dat komt dus op een verschil van €550,-, dus ik raad je van harte aan om ook met de leveranciers zelf contact op te nemen
Scum schreef:Iemand nog een tip voor een waterontharder regio zuidoost NL?
>knip<
Ik zoek overigens een echte, niet zo'n magneetje.