Nu ben ik inmiddels geen student meer werk ik fulltime, daarnaast ook geen 20 meer wat betekend dat ik wat meer kwaliteit betalen. De hoop is dat daarmee mijn kleding wat langer goed zal blijven en ik niet zo vaak hoef te shoppen. Ik heb immers een bloedhekel aan winkelen
Zowel on-als offline.Nu heb ik langzamerhand al wat blouses gekocht. Daar merk ik echt wel verschil in
In plaats van de 10 a 15 euro blouzen van de H&M heb ik nu 60 a 70 euro blouzen van wat luxere merken (uit de uitverkoop - dat dan wel ) Ze blijven een stuk netter in vorm en ik hoef minder te strijken. Qua ondershirts blijf ik nog wat in de goedkope sector hangen (Meestal de 3 voor 2 van de Hema), maar ik heb het idee dat deze steeds slechter in kwaliteit worden? Een paar jaar terug gingen ze prima 2 jaar mee, nu zien ze er na 2 maanden al uit alsof ik ze al jaren heb
Is dit iets om dan toch maar wat meer geld aan uit te geven? Dezelfde vraag qua broeken en BH's. Broeken had ik altijd het liefst van de Lidl, maar die zijn de laatste tijd constant uitverkocht helaas. Nu koop ik ze al een poos bij de Zara, maar ze slijten snel. Daar is de prijs natuurlijk ook naar (betaal nu gemiddeld 22,- per broek). Daar koop ik dan wel een maat te krap van omdat de broeken na 1 dag dragen al zo uitgelubberd zijn dat ik er anders nog een persoon bij kan steken
Niet optimaal dus. Maar een dure broek? Gaat die dan ECHT langer mee? Of hebben deze hetzelfde effect?Hetzelfde qua BH's. Ik heb vandaag op de gok een dure BH gekocht in de hoop dat hij wat langer netjes blijft. Maar is dat nu echt zo? Of heb ik nu gewoon 100,- besteed aan een BH die net als mijn BH's van de Zeeman met 2 maand bij het schroot mogen?
Help
Ben benieuwd naar jullie ervaringen. 

, dus hoop dat dat bij deze niet het geval zal zijn.
) en inderdaad, ik koop veel minder vaak kleding dan anderen, vind het draagcomfort veel prettiger en het gaat langer mee.