Maar deze zitten zo ontzettend lekker dat ik graag nog een paar koop voor als deze op zijn. Ze waren heel goedkoop toen, iets van 6 euro. En ondanks dat het maat 35
is zitten ze me met maat 37/38 heel erg fijn omdat ze zo breed zijn bij de neus. Het zou dus best kunnen zijn dat het kinder sandalen zijn.Maar ze zijn extreem lichtgewicht, goed leren voetbed en ondersteunen je voeten goed. Ook als je er de hele dag op rond scharrelt.
Maar zijn deze nog te koop, er staat nergens een merkje op en bij de aldi navragen krijg ik geen reactie terug.
Wie herkent ze en weet waar ik deze nog ergens kan kopen. De kleur is volsterkt onbelangrijk.

niet voor die prijs, maar wel dat soort!

door mijn probleem knie links en door een voetbreuk ook links zijn er maar weinig voetbedden die op de juiste manier ondersteuning bieden en mijn knie braaf stabiel houden.
Alleen maar plat, veel hak, geen steun of eerder een slippEr dan een sandaal. De kinder sandalen zijn te klein helaas. Bij de heren twee mogelijke opties. Helaas beiden wel van leer ipv kunststof. Alleen nog niet uitgevonden waar deze te koop zijn.