Lichtgewicht sandalen gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Lichtgewicht sandalen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-21 08:47

Twee jaar geleden waren deze te koop bij de aldi. Omdat ik snel een paar sandalen zocht die vies mochten worden deze gekocht. Er stond toen nog een paar. Dus de keuze van roze was niet helemaal vrijwillig. :+ Maar deze zitten zo ontzettend lekker dat ik graag nog een paar koop voor als deze op zijn.

Ze waren heel goedkoop toen, iets van 6 euro. En ondanks dat het maat 35 :P is zitten ze me met maat 37/38 heel erg fijn omdat ze zo breed zijn bij de neus. Het zou dus best kunnen zijn dat het kinder sandalen zijn.

Maar ze zijn extreem lichtgewicht, goed leren voetbed en ondersteunen je voeten goed. Ook als je er de hele dag op rond scharrelt.

Maar zijn deze nog te koop, er staat nergens een merkje op en bij de aldi navragen krijg ik geen reactie terug.

Wie herkent ze en weet waar ik deze nog ergens kan kopen. De kleur is volsterkt onbelangrijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 08:49

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 08:51

Ze zijn echt prachtig, wat een juweeltjes ;) :D

Onder gein: ik kan me voorstellen dat ze heerlijk lopen.
Geen idee of ze nog verkrijgbaar zijn, maar je zou eens kunnen kijken naar Skechers. Lijken qua model, materiaal en gewicht volgens mij best aardig die zelfde kant op te zijn.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-21 09:02

Die van de anwb ken ik, helaas zit dat voetbed voor mij niet fijn. -O- door mijn probleem knie links en door een voetbreuk ook links zijn er maar weinig voetbedden die op de juiste manier ondersteuning bieden en mijn knie braaf stabiel houden.

Ook bij bijvoorbeeld decathlon waar ze toch tonnen wandeldingen hebben zitten bij de lichtgewicht dingen niks wat fijn zit. -O- Blootsvoets gaat al helemaal niet fijn voor meer dan pakweg 10 meter. Vandaar dat ik zo verrast ben dat in de laatste kans bak van de aldi zulke fijn zittende sandalen lagen.

Sketchers ken ik niet. Edit even opgezocht, bij de dames sandalen zit echt niks met een fatsoenlijk voetbed of steun. :n Alleen maar plat, veel hak, geen steun of eerder een slippEr dan een sandaal. De kinder sandalen zijn te klein helaas. Bij de heren twee mogelijke opties. Helaas beiden wel van leer ipv kunststof. Alleen nog niet uitgevonden waar deze te koop zijn.

Oscar het was voor een festival dus kans op erg vies worden was aanwezig. Dan boeit de kleur me niks :P maar al mijn schoenen zijn ivm mijn knie en maat (heel breed maar korte voeten met een hoge wreef, als kind waren mijn schoenen vaak al maatwerk. Ben groot gegroeit met bruine degelijke schoenen daardoor :+ ) degelijke lompe vierkante stappers. :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 09:14

Heb je al eens gekeken naar Teva's? Dat is hét sandalenmerk.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-21 09:18

Ken ik niet, even gekeken op de orginele site. Helaas alleen met open teen. -O- Dichte teen is een must. Ben net een paarddat ijzers nodig heeft. Mijn linker been/voet willen nog wel eens slepen en met een open teen geeft dat dan geschaafde tenen. Niet fijn

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 09:20

Ah nee, dat moet je niet willen.

Misschien als laatste redmiddel de klantenservice van Aldi mailen? Misschien kunnen zij je meer vertellen over het merk.

Sure_lee

Re: Lichtgewicht sandalen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 09:25

Als ik google dan kom ik op het merk Alive. Misschien kun je ze nog ergens bestellen?

Dido2316

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 09:29

Ik zie wel wat dingen met dichte tenen bij Teva volgens mij

https://www.teva.com/women-sandals/tirra-ct/1106837.html

https://www.teva.com/sale/tirra-ct/1106837S.html

Weliswaar een mannenmodel, maar toch:

https://www.teva.com/men-sandals/forebay/1001116.html

https://www.teva.com/men-sandals/flintwood/1118941.html

https://www.teva.com/men-sandals/omnium-2/1019180.html

Succes met je zoektocht! Ik heb zelf teva’s met een open neus en die een maatje groter besteld zodat de zool de grond raakt als ik struikel, dat helpt ook al een hoop :j

Bonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 09:34

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 09:41

Meestal heeft de Aldi ieder jaar dezelfde aanbiedingen, dus goed opletten of ze weer eens langskomen en dan groots inslaan.

Verder zijn alle alternatieven wel genoemd denk ik.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-21 09:46

Ik houd de aldi ook scherp in de gaten. Was rond deze periode dat ik ze gekocht heb. Nu hebben ze voor volwassenen andere sandalen en een terugroep actie erover ivm schadelijke stoffen in de zool. En meest is het als ik iets passends kan vinden koop ik meest meteen twee of drie paar. Maar ja er lag toen maar een paar sandalen in de laatste kans bak. Mijn dagelijkse schoenen zijn ook langzaam aan vervanging toe. Gelukkig heb ik daar de merken van. Salomon of ascics :+

Genoeg leesvoer even. Rustig komende dagen uitzoeken waar ik ze fysiek zou kunnen passen. Zo online aanschaffen is de kans dat ik alles weer terug moet sturen best groot,

Ik zag idd in de link wat mannenmodellen zie zouden kunnen. Dichtere hak en daardoor steun is ook een must. Zonder die haksteun zwabbert mijn knie weer teveel.

Die trollkids lijken er aardig op. Zelfde soort model en voetbed lijkt. :j

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 09:47

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-21 09:48

Aaah walkx sandalen. Even gezocht die lijken het te zijn. Weer wat extra zoekwerk erbij of die ergens te koop zijn. Desnoods weinig gedragen maat 35. :P

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 09:52

MuSLi

Re: Lichtgewicht sandalen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 14:49

Mei 2021 zijn ze in de aanbieding geweest bij Aldi zag ik online.
Misschien toch eens contact opnemen met Aldi dan?

Andere opties zijn: Keen, Meindl, Geox.

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 15:31

En anders sandalen van salamon ? Als die in sxhoen vorm goed lopen !

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 15:38

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-21 15:44

Roodvos die had ik inmiddels ook gevonden. :j eind van de week hopelijk wat tijd om op sandaal jacht te gaan

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 15:45

Zowel Merrel als het merk Keen hebben deze sandalen in overvloed. Beide merken vallen ook breed.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 15:54