Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marley93 schreef:Wat balen, ts,
Persoonlijk zou ik er wel iets van zeggen. Uit je verhaal maak ik op dat beide partijen het liefst zo snel mogelijk klaar waren, dus dan is het nutteloos om met vingers te wijzen, maar ik zou denk ik iets sturen in de trend van: nog bedankt voor de mogelijkheid om de kast gratis op te halen. Helaas bleek hij toch dusdanig beschadigd dat we hem niet meer in elkaar kunnen zetten.
Daarna een afspraak maken met grofvuil en op laten halen.
JustMe8484 schreef:Wij kunnen niet naar de stort omdat we in een bedrijfswoning wonen. Ik verwacht het wel bij het bedrijf kwijt te kunnen hoor. Maar ook zij zullen er niet heel gelukkig van worden...
Ik denk dat ik er idd wel wat van ga zeggen. Heb er flink de balen van. We hebben nogal kleine kamers waar de kinderen wat uitgroeien. Omdat we hier niet eeuwig willen blijven wonen zoeken we dus een beetje goodkope oplossingen... dan is dit gewoon jammer. We hebben ondertussel wel bedacht de deuren even goed te checken en dan wellicht te gebruiken bij een andere kast.. (ikea pax)
Caira schreef:JustMe8484 schreef:Wij kunnen niet naar de stort omdat we in een bedrijfswoning wonen. Ik verwacht het wel bij het bedrijf kwijt te kunnen hoor. Maar ook zij zullen er niet heel gelukkig van worden...
Ik denk dat ik er idd wel wat van ga zeggen. Heb er flink de balen van. We hebben nogal kleine kamers waar de kinderen wat uitgroeien. Omdat we hier niet eeuwig willen blijven wonen zoeken we dus een beetje goodkope oplossingen... dan is dit gewoon jammer. We hebben ondertussel wel bedacht de deuren even goed te checken en dan wellicht te gebruiken bij een andere kast.. (ikea pax)
Waarom zou je niet naar de stort kunnen als je in een bedrijfswoning woont? Bij de stort zien ze dat toch niet? Ik zou het gewoon zo laten en de kast weg brengen, jammer maar helaas.
DiantaM schreef:Tieme schreef:Nee ik zou er niks van zeggen. Je was er zelf bij toen je hem mee nam en hebt gezien dat er een beschadiging op zat. Je had zelf haast. Dan had je ter plekke moeten zeggen dat je hem niet mee nam ivm beschadiging. maar niet achteraf voor iets wat gratis was.
Nou dit dus..