Welke droger

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Melia

Welke droger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-21 10:08

Aangezien ik er nog geen topic over kon vinden, ben ik even benieuwd voor welke droger jullie gaan.
Het liefst nog enigzins energiezuinig dus we kunnen volgens mij het best voor een warmtepompdroger gaan.
Het gaat voornamelijk gebruikt worden om beddengoed en handdoeken te drogen.
Ik hang alle was normaal het liefst buiten te drogen, maar met dit vochtige weer is dat natuurlijk geen optie en het droogt voor geen meter.
We zijn een gezin van 4, maar eentje van 8kg moet zeker genoeg zijn.

superpony

Re: Welke droger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 10:49

Wij hebben al even een AEG warmtepomp droger. Normaal vergelijk ik alles, maar deze stond op m verjaardag voor mn neus. Mn moeder zoekt ook alles goed uit, dus zal vast een goede zijn.

Ik vind hem op zich fijn. Hij droogt goed, maakt niet meer lawaai dan de vorige droger en duurt niet abnormaal lang.

We hadden een condens droger van Bosch. Toen die stuk ging, ook alleen nog molen gebruikt, maar bleef toch met natte was zitten.
Als het even kan alles naar buiten en soms laatste beetje nog even in de droger.

Heeft genoeg standen en mogelijkheden.

Ik vind maar 1 nadeel en dat is dat ik de aan/uit knop wat plastic en goedkoop vind en ook soms 2 of 3x drukken nodig heeft.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-21 11:00

Oké, ja dat las ik ook op internet over die Aeg plastic knop idd. Heb zelf ook een wasmachine van Aeg en daar al wel 6 jaar blij mee.
Van de week met een zieke peuter die alles onder spuugde een paar keer en dan met dat vochtige weer dan ben je echt blij als je een droger hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 11:07

Ik heb een samsung warmtepompdroger. Alweer een jaar of 5 denk ik, misschien 6. Fijn ding :j bij mij gaat alles er in behalve t echt goede goed en tshirts met print.

Rongyos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 11:12

Heb ook een AEG wamtepomp droger. Werkt prima, maar inderdaad; dat aanuitknopje blijft soms een beetje steken. Nog steeds het plan om dat eens open te maken. Vermoedelijk zit daar wat pluis ofzo.
Niet alles gaat bij mij in de droger; jurkjes/rij- en sportkleding en ondergoed gaan er nooit in.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 11:19

Wij hebben een bosch wasdroger. Werkt heel fijn.
Geen idee of het een warmtepompdroger is eigenlijk. Wist ook niet dat er verschillende soorten zijn.