Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marleen_usar schreef:Klopt hij moest alle instrumenten steriliseren.

PoelieWoelie schreef:Ik snap het niet zo goed, wat was hij dan?

Polly schreef:Zeker..
Ik heb weleens 2 ambu's en een hele berg burgerAED naar een man gestuurd voor reanimatie en toen ik iets verder keek bleek de beste man niet gereanimeerd te willen worden.. oeps
moonsparkle schreef:Polly schreef:Zeker..
Ik heb weleens 2 ambu's en een hele berg burgerAED naar een man gestuurd voor reanimatie en toen ik iets verder keek bleek de beste man niet gereanimeerd te willen worden.. oeps
Is het niet zo dat je moet handelen tot je het weet en niet eerst gaan uitzoeken of iemand gereanimeerd wil worden of niet omdat je er kostbare tijd mee kunt verliezen? Ik zou willen zeggen je hebt goed gehandeld.
dan is het een beetje een overbodige inzet, ik had dan beter de huisarts van de praktijk waar ik aan de telefoon zat er met spoed heen kunnen sturen, dat was iets gepaster.
. Ze vond het heel raar dat ik moest lachen
Iedereen lachen en ik schaamde me kapot.
...
.snuffie123 schreef:Ik op mijn eerste werkdag. Leuk praatje gemaakt met een aardige collega. Op een gegeven moment gevraagd hoe de collega's zijn en ook doorgevraagd naar manager. Collega keek me vragend aan en begon toen te vertellen hoe leuk de manager wel niet was. Ik daarna blij weggelopen. Krijg ik te horen van collega's die mee luisterden dat dat mijn manager was
Toen ik net van afdeling was geswitched zat ik daar dus gezellig met mijn collega's van de administratie, er kwam iemand langs die ik nog niet kende en zij mij niet. Leuk gekletst over het werk en vervolgens zei ze dat de mensen uit mijn beroep de silverback apen zijn van de apenrots op deze afdeling, die gasten komen overal mee weg en zelfs de managers praten naar hun mond. Zulke lastige mensen om mee te werken... Toch wat awkward om dan te zeggen dat ik hoop dat ze wel goed met mij zal kunnen werken.